آقای بازیگر: مردم قاضی‌های آگاه ما هستند

«میرطاهر مظلومی» بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» گفت:  همانطور که دیدی در این سریال نقش منصور را بازی می‌کنم که در اصل راوی قصه‌ای است که  مدت‌ها گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است و نوع برخورد خانواده با فرزندان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: این قصه به خوبی روی اغلب خانواده‌هایی که در اجتماع به نوعی با معضلی درگیر هستند، دست گذاشته و همه آنها را در موازات یکدیگر پیش می‌برد. به همین خاطر فکر می‌کنم هر مخاطبی که بهتر توانسته با این اثر ارتباطی برقرار کند، خود و اطرافیانش را در «آرام می‌گیریم» دیده است.

بازیگر سریال «عمارت فرنگی» ادامه داد: خانواده‌ای که من سرپرست آن هستم خانواده‌ای است که زن و شوهری بر سرفرزند درگیر هستند و این موضوع در جامعه ما عمومیت دارد. منصور به عنوان پدری که خیلی اوقات می‌خواهد شرایط را به خوبی تلطیف کند، مدام سعی دارد تا از تشنج دور باشد، اما گاهی موفق می‌شود و گاهی هم نه. در برخی مواقع هم مجبور می‌شود که بایستد، چراکه صبر و حوصله هم پاسخگو نیست.

این بازیگر درباره قصه این سریال نیز گفت: نوع برخورد خانواده با فرزند، دغدغه تمام خانواده‌ها است. همه فرزندان باید محبت را در خانواده پیدا کنند، اگر نه او درگیر مسائل خارج از خانه می‌شود چراکه از سمت خانواده خود تامین معنوی نشده است. زمانیکه بستر خانواده آماده باشد و رفاقت و صمیمیت بین اعضای خانواده وجود داشته باشد، مطمئنا محبت هم تامین شده و به بیرون از خانواده راه پیدا نمی‌کند و اتفاقا انسانیت در خانه به بچه‌ها آموزش داده می‌شود که بتوانند در بیرون از خانه به هم نوع خود کمک کنند. اصولا افرادی جذب فرقه‌هایی می‌شوند که آگاه نباشند و در بستر خانه محبتی ندیده باشند. من هم فرزند دارم و در این تقابل بودم و پارتنری خوب نگار عابدی هم در پیشبرد روند این قصه بسیار کمکم کرد.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت قصه‌ها یکی از جذابیت این سریال است، ‌افزود: یکی از جذابیت‌های این سریال که مردم را وادار به دنبال کردنش می‌کند،‌ همین سرنوشت قصه‌ها است که بالاخره چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد و چه خواهد شد؟

بازیگر سریال «پرستاران» درباره اینکه تا به حال چقدر بازخورد مثبت از مردم گرفتید، گفت: تا الان اغلب بازخوردهایی که در مردم دیدم مثبت بوده و همه این سریال را دنبال می‌کنند و دوست دارند. مردم قاضی‌های آگاه ما هستند و امیدوارم تا در پایان پخش سریال، نظرشان همینطور مثبت بماند. اگر این سریال مورد استقبال قرار گرفته به خاطر حضور روح الله سهرابی است چراکه با بازیگران مشورت می‌کرد و به صحبت‌های آنها گوش می‌داد و همین باعث می‌شد تا بازیگر به راحتی روند دراماتیکی قصه را پیش ببرد و باعث جلو بردن ساختار این سریال شود. همچنین سهرابی نویسنده خوبی هم هست.

این بازیگر که به تازگی در  نمایش «غبار» به ایفای نقش پرداخته در اینباره نیز گفت: مدتی است مشغول بازی در نمایش آیینی «غبار» به کارگردانی محمد مداحیان هستم که هر شب ساعت 21 در تالار وحدت بروی صحنه می‌رود. این اثر هم مثل «غبار 1» مورد استقبال قرار گرفته است. در این نمایش نقش شیدامرام را دارم که به مغزی با دو پای کوچک تشبیه‌اش می‌کنم و شروع همه اتفاق‌ها با او است.

وی درباره تعدد بازیگران در این سریال نیز گفت: هر کدام از بازیگران این سریال به نوع خود حرفه‌ای، کار بلد و اثرگذار هستند و به تنهایی می‌توانند یک سریال را به دوش بکشند. به همین دلیل گرفتاری‌هایی از جمله هماهنگی‌های سختی با همه این بازیگران وجود داشت، اما همگی با هوشیاری تهیه کننده به خوبی پیش رفت. از همکاری با همه عوامل این سریال بسیار خوشحالم و این فرصت را غنیمت می‌شمارم. همچنین روح اله سهرابی را پیش تر از این می‌شناختم و از حضور موثرش در انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس و همینطور چندین کار سینمایی که کارهای خوبی را ارائه داده مطلع بودم.