کارگردان بیست و یک روز بعد از مدیران سینمایی چه خواست؟
محمد رضا خردمندان کارگردان «بیست و یک روز بعد» در خصوص آخرین وضعیت این اثر جهت اکران گفت:در حال انجام موارد باقی‌مانده پس تولید برای اکران داخلی و خارجی هستیم اما هنور زمان دقیق اکران‌ها و نمایش‌های این فیلم مشخص نیست.
 
وی خواسته‌اش را به عنوان یک سینماگر از مدیران سینمایی برای سال جدید این‌طور بیان کرد:اتفاقی که امسال افتاد این بود که به نظرم بیشترین ضرر را فیلم اولی‌ها کردند که اگر ساز و کار مدبرانه وجود نداشته باشد و تمهیداتی برای این طیف سینماگر اندیشیده نشود اتفاق خوبی به دنبال نخواهد داشت؛ پیشنهاد می‌دهم جشنواره را به حال سابق خود برگردانند و این ایده شکست‌خورده پرحاشیه راکنار بگذارند.
 
وی در ادامه تصریح کرد:در بخش تولید نیز امیدوارم حمایت‌های مادی و بخصوص معنوی شامل حال سینماگران شود و دستگاه‌هایی که می‌توانند با فیلمسازان همکاری داشته باشند، مشکل‌ساز نشوند.به عنوان نمونه، خود من برای فیلمبرداری بخش راه‌آهن «بیست و یک روز بعد» با مشکلاتی دست و پنجه نرم کردم.
 
وی افزود:از سویی اگر در بخش اجرایی شعار می‌دهیم که پیشرفت سینما را می‌خواهیم و به فیلمنامه خوب نیاز داریم، باید بستر مناسب جهت فعالیت در این راستا فراهم شود تا فیلمسازان ما به سمت ساخت فیلم‌های آپارتمانی با فیلمنامه‌های ضعیف حرکت نکنند.