معاون سیما: نگذارید بعضی از بازیگران بیکار بمانند

 مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه، علی حمیدی قائم مقام رییس مرکز امور نمایشی سیما، مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه و چند تن دیگر از مدیران صدا و سیما امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه از پروژه سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرهنگ دوم مجید جوشقانی، مرتضی طاهری مشاور اجرایی معاون سیما، مهدی توکلی زاده مدیر روابط عمومی سیما، ژاله صامتی و بهناز جعفری بازیگران سریال نیز حضور داشتند.

میرباقری در جریان این بازدید عنوان کرد: در تقویم سال ۹۶ ایامی چون ۱۵ خرداد و هفتم تیر ماه در ماه مبارک رمضان خواهد بود و به همین مناسبت سریال «نفس» هم در این ماه روی آنتن شبکه سه می رود.

وی با اشاره به مضمون این سریال اظهار کرد: سریال «نفس» علاوه بر انقلاب به منافقان هم می پردازد.

معاون سیمای رسانه ملی در سخنان دیگری خطاب به کارگردان سریال بیان کرد: این مجموعه برای بیننده سال ۹۶ پخش می شود بنابراین از شعارزدگی بپرهیزید و داستان را با شخصیت هایی حقیقی در فضایی انسانی با تمام خوبی ها و بدی های انسان‌ها ترسیم کنید.

معاون سیما همچنین با اشاره به دغدغه های هنرمندان پیشکسوت گفت: دعوت از هنرمندان پیشکسوت برای بازی در مجموعه های نمایشی باید از اولویت های برنامه سازی ما باشد. باید از هنرمندان برای بازی در تولیدات نمایشی دعوت شود. نمی شود یک بازیگر در طول سال در چندین مجموعه نمایشی نقش داشته باشد و هنرمند دیگر سال ها از تلویزیون دور بماند.

در صحنه های امروز که با حضور تعداد زیادی از هنروران در پادگان «۰۶» تصویربرداری شد وقایع انقلاب ۵۷ به کارگردانی جلیل سامان تصویر درآمد و مردم در جریان این وقایع دست به تظاهرات زده بودند. این صحنه ها در برابر میرباقری ضبط شد.