رضا بابک از کم‌کاری و جای خالی هنرمندان پیشکسوت گلایه کرد
مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد اسفندماه روز دوشنبه 23 اسفند با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان در باغ زیبا برگزار شد.

 

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای مراسم گفت: امروز در موسسه هنرمندان پیشکسوت جلسه‌ای داشتیم که در این جلسه عباس عظیمی گزارش مفصلی از وضعیت موسسه هنرمندان پیشکسوت ارائه کردند که بر اساس آن خوشبختانه موسسه در وضعیت خوبی قرار دارد و طی جلساتی هم که با آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور داشتیم قول‌های مساعدی را برای همکاری با این موسسه از ایشان گرفتیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم که با همکاری اعضای موسسه برنامه‌های این موسسه به درستی مورد پیگیری قرار بگیرد و به خوبی به سرانجام برسد.

 

مرادخانی همچنین اظهار داشت: یکی از کارهای خوب موسسه در سال 95 سفر گروهی به کیش بود که امیدوارم استمرار داشته باشد چون کار بابرکت و اتفاق مبارکی بود.

 

رضا بابک هنرپیشه تئاتر و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: امیدوارم شرایط به شکلی مهیا شود که ما هم بتوانیم کار کنیم چرا که پیشکسوتان هنوز توانایی کار کردن دارند، در حالی که در سینما فقط تعداد محدودی کار می‌کنند. 

 

در این مراسم از هنرمندانی همچون محمد ساربان بازیگر، علی فریدونی عکاس، منصور تامسون رشته تجسمی، کریم بهمنی نورپرداز، رشید بدل دوست خواننده، ذبح الله احمدی، مرتضی دل شمع نوازنده، هادی حاجی آقاجانی خوشنویس، طاها بهبهانی، مهدی شمس نیک‌نام رشته موسیقی، عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر، ناصر جواهر پور هنرمند خوشنویس، صفر‌علی اصغرزاده کارگردان، مهربانو توفیق نوازنده، جلیل فرجاد بازیگر، محمود نادعلی شاعر، رضا بابک بازیگر، سیروس گرجستانی بازیگر، محمد سعید شریفی آهنگساز، عباس اخوین هنرمند خوشنویس، محمدحسن داورزنی هنرمند تجسمی و محمدعلی شیرازی، با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

 

گفتنی‌است؛ قرار است سال آینده مراسم جشن تولد بازیگران در ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شود.