علی ضیا:کسانی که زحمت تخریبم راهم می کشند دوست دارم!

علی ضیا  در خصوص پخش برنامه فرمول یک در سال جدید عنوان کرد: در تلاش هستیم تا  برنامه را برای سال آینده نیز داشته باشیم.

 

علی ضیا درمورد خاطره ای از عید گفـت: خاطرم هست سال گذشته اجرای برنامه تحویل سال را برعهده داشتم  و حدود دوازده ساعت بیدار بودیم و بعد از برنامه با تمام  خستگی هایی که داشتم هرچقدر سعی می کردم نمی توانستم بخوابم ، تا بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن توانستم بخوابم .
علی ضیا در پاسخ به این سوال که خودش را شبیه به کدام یک از سین های هفت سین می داند گفت: فکر کنم سبزه شبیه ترین  سین به علی ضیا باشد.

علی ضیا در باره ای چهارشنبه نیز گفت: هیچ وقت آتش بازی نکردم و هرسال در کنار خانواده ام بودم.

این مجری درباره نقد هایی که اخیرا به کارهایش وارد شده است،  گفت: نقدهایی که می شود کمک کننده هستند، من حتی کسانی که زحمت تخریبم راهم می کشند دوست دارم و برایم قابل احترام هستند.
وی افزود: من هنوز تمام  سعی خود را می کنم که در اجرا علم و دانشم را بالا ببرم و بیش از پیش یاد  بگیرم ، تا  این دانش اندک  روز به روز زیادتر شود به علاوه همیشه سعی کرده ام در اجراهایم شبیه خودم باشم .

وی درباره اینکه آیا دست  به ساخت برنامه نیز می زند یا خیر  گفت: در فرمول یک ما درکنار هم برنامه می سازیم .هیچ کس فرمول یک  را برای خودش نمی داند ، پس به نوعی این کار را نیز انجام داده ام.

علی ضیا مجری برنامه فرمول یک سال 96 را برای هموطنانش سالی توام با سلامتی و درخشیدن خواستار شد و خواهان دنیای بدون جنگ برای تمامی دنیا است و اگر قرار است کسی کشته شود باغمزه چشم یارش باشد.
 وی در خاتمه  نیز عنوان کرد: امیدوارم مردم به مشهد سفر کنند اما نه برای حل مشکلات خود بلکه برای گذراندن لحظات خوب با امام رضا