بازیگر سینما و تلویزیون به مشهد می رود
رها حاجی زینل بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر در خصوص برنامه خود برای تعطیلات نوروز گفت: با توجه به اینکه بسیاری خانواده من در نیشابور و مشهد ساکن هستند. امسال به همراه همسرم به مشهد مقدس خواهیم رفت.
 
 رها حاجی زینل
 
 
وی درباره ادامه فعالیت های خود در عرصه سینما گفت: فعلاً چند پیشنهاد داشته ام اما باید دید که کدامیک جدی بوده و به مرحله نهایی قرارداد می رسد. بدون شک بعد از بازی در فیلم "خفه گی" فریدن جیرانی کمی باید در انتخاب سخت گیرانه تر تصمیم گیری کنم.
 
 رها حاجی زینل
 
 
بازیگر سریال مرگ تدریجی یک رویا درباره فعالیت های خود در سال گذشته افزود: سال گذشته سال بسیار پرکاری بود. از همان ابتدا کار را با نمایشنامه خوانی "مربع" آغاز کرده و پس از آن بازی و کارگردانی نمایش "آشویتس زنان"، بازی در فیلم "زنجیره"، بازی در نمایشنامه خوانی "قضاوت" به کارگردانی "امین صبوری"، بازی در "نمایشنامه خوانی "مسافران" و کارگردانی نمایشنامه خوانی "باز کردن بسته" را تجربه کردم و مهم تر از همه افتخار بازی در فیلم "خفه گی" از فریدون جیرانی و حضور در جشنواره فیلم فجر را پشت سر گذاشتم.
 
رها حاجی زینل
 
 
 
بازیگر فیلم "خفه گی" از حضور خود در تئاتر خبر داد و خاطرنشان کرد: سال 96 به جز سینما سال بسیار شلوغی را در تئاتر پیش رو دارم. بازی در نمایش "مربع" به کارگردانی "علی صفری" از یک سو و کارگردانی نمایش "هشت" برای اجرای عموم را در برنامه خواهم داشت.