آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز 96/ «خوب بد جلف»به مرز 10 میلیارد نزدیک شد

فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت2» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده زیادی را به خود اختصاص دهد اما هنوز سالن های شهرهای شمالی این فیلم به کنسرت اختصاص می یابد و شب گذشته در دو سانس 18:30 و 21:30 سینما سپهر (ساری) به کنسرت خواننده پاپ اختصاص یافت .

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش «گشت2» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده و سانس های فوق العاده بسیاری به خود اختصاص داده است. فییلم در تهران به فروش 3 میلیارد و 507 میلیون  ودر شهرستان به 1 میلیارد و 866 میلیون رسید که فروش کل فیلم به 5 میلیارد و 373 میلیون تومان رسید. 

وی درباره فروش «خوب بد جلف» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 5 میلیارد و 950 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 3 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به 9 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید .

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» توضیح داد: فیلم هم اینک 25 سالن در اختیار دارد و در روزهای اخیر حوزه هنری 2 تک سانس در سالن های فلسطین (اصفهان) و آفریقا (مشهد) به فیلم اختصاص داده است زیرا در این شهرها اقبال مخاطب بسیار خوب بود و تقاضای اکران فیلم داشتند . 

وی ادامه داد: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 140 میلیون رسید و در شهرستان به فروش  520 میلیون تومان رسیده است که در کل فروش فیلم به 1 میلیارد و 660 میلیون تومان رسید. 

دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» توضیح داد: روز چهارشنبه فروش فیلم 85 میلیون تومان و در روز پنج شنبه به فروش 90 میلیون تومان رسید که اقبال مخاطب بدون تیزر تلویزیون و تبلیغات بسیار خوب است. فروش فیلم به 1 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید. 

دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را عهده دار است فروش فیلم ها را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه که شامل همه سینماها نیست فیلم «آباجان» به فروش 469656 میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش 355602 میلیون تومان رسید.