سریال جدید عاشقانه که جدیدا به شبکه خانگی آمده است ، از محبوبیت و استقبال بی نظیر مواجه شده است . با مشاهده استقبال بی نظیر ایرانی ها از سریال شهرزاد ، هم اکنون شاهد موفقیت سریال دیگری به نام عاشقانه هستیم . سریال عاشقانه که 25 بهمن ماه سال 94 شروع به توزیع شده است ، تبدیل به یکی از پربیننده ترین سریال های ایرانی شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است . یکی از دلایل محبوبیت عاشقانه ، وجود بازیگران و سوپر استار های خوش چهره ایرانی می باشد که جذابیت سریال را چند برابر کرده است. همچنین میتوان به خوش ساختی این سریال اشاره کرد که تمامی عوامل ، در این مجموعه سنگ تمام گذاشته اند . « عاشقانه» زندگی چند زوج جوان به سبک  غیر ایرانی را روایت می کند که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند ، تا اینکه یک دختری به نام گیسو به این ماجرا ها وارد می شود و زندگی هر  کدام از آنها را به نحوی به چالش می کشد.

عاشقانه1

 

به جرات میتوان گفت این سریال یکی از پرهزینه ترین سریال های تولید شده در ایران می باشد که از بازیگران محبوب زیادی همچون محمد رضا گلزار ، هومن سیدی ، مهناز افشار ، پانته آ بهرام , ساره بیات, بهاره کیان افشار, حمیدرضا پگاه بهره گرفته است . همچنین خواننده محبوب و مشهور ایرانی ، فرزاد فرزین هم در این فیلم ایفای نقش کرده و چندین آهنگ در فیلم خوانده است .

ناگفته نماند ، کارگردان این فیلم ، منوچهر هادی می باشد که قبل از این ، فیلم های خوبی مثل " من سالوادر نیستم " و سریال های دیگری " خداحافظ بچه " " آمین " و... را نیز کارگردانی کرده است .

 

عاشقانه 2

 

هر یک از قسمت های این سریال ایرانی جذبه و کشمکش بسیار خاصی دارد ، روابط بین افراد خانواده و دوستان به قدری جالب است که هر کسی را میتواند جذب و درگیر خود کند. این سریال یک زندگی به سبک غیر ایرانی را به تصویر می کشد و کشمکش هارا به صورتی جدید بیان می کند . بیش از نصف قسمت های سریال عاشقانه در شمال کشور ، بخشی از آن در تهران و قسمت آخر کشور دبی تصویربرداری شده است . این سریال در پانزده قسمت بسیار جذاب تولید شده که معمولا هر 10 روز یک بار  قسمتی از آن منتشر می شود .

 

عاشقانه 3

 

با توجه به بررسی های انجام شده توسط افکار نیوز ، متوجه شدیم که وب سایت های بسیار زیادی به صورت غیر قانونی و نامردانه این سریال را پخش می کنند که این موضوع هم برای انتشار دهندگان و هم برای مصرف کنندگان پیگرد قانونی خواهد داشت.

با تحقیق و بررسی و جستجو های فراوان به این نتیجه رسیدیم که پایگاه اینترنتی رسا فیلم یکی از بهترین مرجع های دانلود فیلم جدید ، یکی از سایت های پخش قانونی سریال عاشقانه می باشد . برای دانلود سریال عاشقانه ، فقط به وب سایت رسا فیلم مراجعه کنید و با خیال راحت و حلال این سریال بسیار زیبا را دانلود و تماشا کنید .