بازیگرانی که به فصل دوم مجموعه شهرزاد اضافه شده اند
شهرزاد 2 با حواشی فراوانی از 15 مهرماه 95 و با حضور شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی جلوی دوربین رفت و بر اساس آخرین اخبا منتشر شده از سوی شبکه اینستاگرام شهرزاد، این سریال خرداد ماه پخش خود را آغاز می کند.
 
شهرزاد 2
 
 
 
نسیم ادبی بازیگر این سریال با اشاره به نزدیک شدن به زمان پخش سریال شهرزاد خاطرنشان کرد: فصل دوم این سریال همچنان در حال فیلمبرداری بوده و ادامه دارد اما به زودی  و طی همین هفته زمان توزیع قسمت اول از فصل دوم سریال شهرزاد به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
 
علاوه بر بازیگران قبلی، رضا کیانیان، امیر جعفری و رویا نونهالی از جمله بازیگرانی هستند که به فصل دوم مجموعه شهرزاد اضافه شده اند.
 
 شهرزاد 2
 
 
انتهای فصل اول این سریال با درگذشت بزرگ آقا به نقش آفرینی علی نصیریان به اتمام رسید و در همان قسمت پریناز ایزدیار در نقش شیرین دیوانه شد. 
 
 
نوروز امسال در بخش هایی از فیلمبرداری فصل دوم، عوامل شهرزاد به لوکیشن تیمارستان واقع در جاده تهران-کرج رفتند و سکانس های تیمارستان با بازی پرینازایزدیار و شهاب حسینی فیلمبرداری شد.
 
 شهرزاد 2
 
در فیلمبرداری این بخش از فصل دوم شهرزاد 2 بسیاری از بازیگران جوان تئاتر برای حضور در نقش های فرعی از سوی حسن فتحی کارگردان اثر انتخاب شده و جلوی دوربین رفتند.