«زخم باز» در ایستگاه آخر

حسین تبریزی، کارگردان در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «زخم باز» اظهار  داشت: مشغول انجام کارهای فنی هستیم. تدوین فیلم تمام شده و هم اکنون احسان افشاریان مشغول صداگذاری اثر است که تا چند روز آینده به پایان خواهد رسید.


وی در خصوص حضور این فیلم در جشنواره جهانی فجر گفت: ما در تلاش هستیم تا فیلم به جشنواره برسد؛ ولی مشخص نیست که تا زمان جشنواره جهانی فجر فیلم آماده نمایش باشد یا نه.

تبریزی در خصوص ارائه فیلم به جشنواره‌های مختلف گفت: قطعا من فستیوال های مختلفی را مد نظر دارم و فیلم را به آن ها ارائه می دهم.

این کارگردان در خصوص میزان رضایتش از فیلمی که ساخته و مطابقت اثر با چیزی که در تخیلش بوده، اظهار داشت: فیلم در زمان فیلمنامه یک چیز است و در زمان تولید با توجه به امکاناتی که دارد، تغییراتی می‌کند و در این کار هم تفاوت هایی داشته ولی من از نهایت فیلمم راضی هستم. 
 
این کارگردان در خصوص آخرین وضعیت فیلم «دختری به نام نمک» گفت: من می‌خواهم فیلم را شروع کنم؛ ولی هنوز سرمایه گذاری پیدا نکرده‌ام.

وی گفت: این فیلمنامه روزهای پایانی نگارش را طی می‌کند و به مشکلات جوانان می‌پردازد و می‌توان گفت که موقعیتی طنز دارد.

تبریزی در خصوص بازیگران و لوکیشن‌های این اثر گفت: برای این فیلم حتما از بازیگران تراز اول استفاده خواهم کرد؛ ولی در خصوص لوکیشن هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در تهران فیلمبرداری کنم یا یک شهر دیگر. داستان در یک کلان شهر رخ می دهد که هر یک از کلان شهرهای ایران می تواند باشد.

این کارگردان در خصوص شباهت فیلم جدیدش به اثر قبلی خود گفت: این فیلم به کار قبلی ام هیچ شباهتی ندارد؛ چون من دوست دارم که ژانرهای مختلفی را تجربه کنم و فکر می‌کنم که «دختری به نام نمک» تجربه موفقی برای گیشه باشد.