کوروش تهامی : عجله در هنر جایز نیست

کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: در حال حاضر مشغول مطالعه فیلمنامه هستم، اما حضورم در کار را هنوز قطعی نکرده ام .چند تئاتر هم پیشنهاد شده که آنها را هم مطالعه کرده ام اما فعلا حضورم در هیچکدام را قطعی نکرده ام.
وی در خصوص اولویتش برای حضور در سینما یا تلویزیون افزود:این بخش ها هرکدام متفاوت است اما من همیشه سعی کرده ام به بهترین شکل کار را انجام بدهم و تمام آنچه در توانم هست را عرضه کنم ، اما قاعدتا مدیومی را انتخاب می کنم که توجه و احترام بیشتری برای بیننده قائل باشد.

 

تهامی درباره حضورش در فیلم سینمایی حمید نعمت الله نیز گفت: فیلم سینمایی « رگ خواب» فیلم خیلی خاصی بود هم از لحاظ متن و هم از لحاظ عوامل فیلم،این فیلم سینمایی یک اثر کاملا متفاوت در رزومه کاری من بود که تمام تلاشم را برای اجرای حرفه ای آن کردم و خواستم چیزی که حق این فیلم بود را ادا کنم، البته که کم توجهی ها نسبت به این فیلم زیاد بود . از نظر من این فیلم می توانست در بخش های دیگری مانند بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد هم کاندید شود، اما نشد ! صرف جایزه گرفتن چنئان مهم نیست، مهم این موضوع است که بدانیم ازنگاه داوران جا نیوفتاده ایم . البته که این باعث خوشحالی بود که لیلا حاتمی توانست سیمرغ بهترین بازیگر زن را دریافت کند که البته حق او بود که سیمرغ بگیرد.

کوروش تهامی در خصوص حضورش در حوزه موسیقی نیز  افزود:در حوزه موسیقی هم در حال تحقیق هستم برای شروع کارجدید.

تهامی در خصوص حضور افرادی که سر رشته ای در حوزه موسیقی ندارند اما در این وادی مشغول به فعالیت هستند نیز گفت: حضور در عرصه های هنر خیلی سهل الوصول شده است و هرکسی به راحتی می تواند در این حوزه  ها حضور پیدا کند ، در موسیقی نیز همین روند است خیلی راحت ترانه هایی ساخته می شوند و در فضای مجازی می چرخند که کاری ابتدایی و در حد تمرین است،  نه اینکه بتواند یک موسیقی حرفه ای باشد، در ارائه هنر باید دغدغه وجود داشته باشد و عجله کردن به هرقیمتی و ارائه دادن کار بدون در نظر گرفتن زمان، امر جالبی نیست. البته این اتفاق ها بیشتر در حوزه موسیقی پاپ مشاهده می شود ، موسیقی سنتی خیلی از این موضوع ها ندارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم کسانی که می خواهند وارد عرصه هنر شوند در درجه اول پایه و بنیان این قدم را به اندازه کافی محکم کنند تا بتوانند قدم های قدرتمندی در این عرصه بردارند.