«فرمانده» به نیمه رسید

پس از کش و قوس فراوان و حذف نیمی از شرکت کنندگان، از روز سه شنبه تولید این مستند مسابقه در شهرستان بندر چابهار پیگیری می‌شود.

مستند مسابقه فرمانده که از 25 فروردین ماه در «میرجاوه» استان سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، مراحل بعدی خود را در زاهدان و رامشار ادامه داد و اکنون با عبور از نیمه راه، ادامه فیلمبرداری خود را به مدت 5 روز در چابهار پیگیری می کند.

در این مرحله، شرکت کنندگان با حضور در ناو شهید ناظری و انجام برخی از رزمایش های جنگی، توانایی‌های خود را در حوزه‌های متفاوتی نسبت به مراحل پیشین محک خواهند زد.

فیلمبرداری و ضبط مستند مسابقه فرمانده که در ژانر تلویزیونی نمایش واقعی (Reality Show) تولید می‌شود، حدود یک ماه دیگر به طول می انجامد و شرکت‌کنندگان با حضور در موقعیت‌های دشوار، برای بقا در مسابقه می‌بایستی توانایی‌های خود را به منصه ظهور بگذارند.

«فرمانده‌ مسابقه» که نقش داوری و ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان را بر عهده دارد، در پایان هر مرحله به سنجش عملکرد شرکت کنندگان می پردازد.

پس از ساخت سه فصل از مستند مسابقه فرمانده با فرماندهی سردار محمد ناظری، با شهادت ایشان، حاج صادق محمودی فرمانده عملیات قرارگاه قدس، نقش فرمانده را در فصل چهارم این مستند مسابقه بر عهده دارد.

مستند مسابقه فرمانده، به کارگردانی مشترک مهدی جبین شناس، امین کفاش زاده و مهدی ماهان و تهیه کنندگی حسین افشار در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه و تولید می‌شود.