سینمایی مدرن در آستانه‌ی افتتاح+ عکس

مجموعه سینمایی غرب تهران در شهرک اکباتان در حالی تا چند روز آینده گشایش می‌یابد که بیش از 1400 مخاطب را در 10 سالن سینمایی میزبانی می‌کند.

تجهیز این مجتمع سینمایی آذر ماه سال 95 به شرکت «نمایشگران پرده نقره‌ای» واگذار شد و این شرکت خصوصی در یک اقدام کم سابقه ظرف 5 ماه،این سالن سینمایی را آماده بهره‌برداری کرده است.

پیش از این قرار بود،این پردیس سینمایی همزمان با عید نوروز افتتاح شود اما با توجه به اینکه صندلی‌های این مجتمع از اسپانیا سفارش داده شده بود و روند انتقال آنها طول کشید،افتتاح این پردیس سینمایی به تاخیر افتاد.

این مجتمع سینمایی که سالن 1 آن ظرفیت 300 نفره دارد، مجهز به سیستم صوتی تری دی است،سیستمی که در ایران کمتر اتفاق افتاده است و این سالن بگونه‌ای طراحی شده است که ویژگی اجرای برنامه‌ی موسیقی و تئاتر را دارد.

تعبیه لژ خانوادگی در تمامی سالن‌های آن از ویژگی خاص این پردیس سینمایی است و در ضمن سالن وی آپی و سی آی پی هم از دیگر ویژگی‌های آن است.

مجتمع سینمایی «مگامال» برخلاف سایر سینماها،آسانسوری در داخل سالن انتظارش تعبیه شده است که افراد معلول و جانباز بواسطه‌ی آن می‌توانند به سالن‌های لژ و طبقات بالا دسترسی پیدا کنند.

 

 

این پردیس سینمایی  20 اردیبهشت ماه با نمایش 10 فیلم کار خود را آغاز می‌کند و روز جمعه 22 اردیبهشت ماه ساعت 20 میزبان فرش قرمز و حضور عوامل فیلم «نهنگ عنبر» خواهد بود.

شرکت «نمایشگران پرده نقره‌ای» بیش از 7 سال است که مدیریت پردیس «زندگی» را هم برعهده دارد.

لژ مخصوص یکی از سالن‌های مگامال

 

 

 

 

 

 

راهروهای ورودی لژ مخصوص که با عکس فیلم‌ها تزیین شده است

 

 

 

 

وروردی مجتمع سینمایی 

 

 

 

 

بزرگترین سالن پردیس مگامال

 

 

 

 

 

 

سالن 5 پردیس مگامال

 

 

گیشه سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سالن انتظار وی آی پی مگامال