علی نصیریان به صحنه تئاتر بازگشت
 بازیگر نقش "بزرگ آقا" گفت: به نظر من شهاب حسینی در تئاتر و سینما انسان با فرهنگی است. با توجه به تحصیلات تئاتری کاملاً به این عرصه مسلط است و من فکر می‌کنم کاملاً از عهده آن بر بیاید.
 
 علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور خود در نمایش "اعتراف" به کارگردانی شهاب حسینی گفت: بازگشت من به صحنه تئاتر اتفاق عجیبی نیست زیرا همواره از کارهای خوب استقبال می‌کنم.
 
وی دلیل اولیه این انتخاب افزود: بازی در تئاتر فشار زیادی به آدم می‌آورد زیرا شما باید مدتی طولانی هرشب ساعتی معین سر صحنه حاضر شوید و این آمدن به شهر و خیابان کمی سخت است اما به خاطر حضور شهاب حسینی و علاقه‌ام به همکاری با وی کار را پذیرفتم.

 

دلتنگی بزرگ آقا برای شهرزاد/شهاب حسینی حتما از پس اعتراف بر می‌آید

 

 
بازیگر نقش "بزرگ آقا" چگونگی پذیرش نقش در یک نمایش را اینگونه شرح داد: برای من به شخصه اولین و مهم‌ترین اتفاق متن است. متن، دستمایه و شخصیت پیشنهادی برای من خیلی مهم است زیرا به من انگیزه و توان بیشتری را برای حضور در صحنه می‌بخشد. در وهله دوم کارگردانی یک اثر دلیلی است تا من بازی در آن را بپذیرم.
 
وی درباره کارگردانی "َشهاب حسینی" تصریح کرد: به نظر من شهاب حسینی در تئاتر و سینما انسان با فرهنگی است. با توجه به تحصیلات تئاتری کاملاً به این عرصه مسلط است و من فکر می‌کنم کاملاً از عهده آن بر بیاید.

 

دلتنگی بزرگ آقا برای شهرزاد/شهاب حسینی حتما از پس اعتراف بر می‌آید
 
بازیگر فیلم "گاو" در مورد زمان اجرای نمایش اعتراف افزود: زمان معین و قطعی همچنان ارائه نشده اما به احتمال فراوان 45 روز دیگر در تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
 
نصیریان با اشاره به غیبت خود در شهرزاد 2 خاطرنشان کرد: دلم برای حضور در سریال شهرزاد تنگ می‌شود. دلم برای حسن فتحی و سایر عوامل بسیار تنگ می‌شود اما خب از اینجا به بعد حضور من لازم نبوده که باشم.