«ویلایی‌ها» روایتی انسانی از سالهای دفاع‌مقدس است

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» از امروز در سینماهای تهران و شهرستان اکران شده است . فیلمی که با نگاهی زنانه به روزهای دفاع مقدس قصه ‌ای پرتحرک و جذاب را روایت می‌کند. تولید اثری در حوزه دفاع مقدس کار بسیار سخت و طاقت فرساست محمدرضا منصوری که در فیلم مسئولیت مجری طرح را برعهده دارد درباره ویژگی فیلم «ویلایی‌ها» گفت: با گذشت سالهای زیادی از  دوران دفاع مقدس ، سینمای ایران چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم متاثر از این واقعه حماسی و تاریخی بوده و خواهد بود. «ویلایی‌ها» با قصه‌ای تازه و بکر و روایت انسانی دست روی نقطه‌ای از سالهای دفاع مقدس می‌گذارد که تا به حال به آن پرداخته نشده است و این نشان می‌دهد،  درباره سالهای دفاع چقدر قصه نگفته وجود دارد .

وی ادامه داد: ویلایی‌ها حاصل تلاش چند ساله منیر قیدی نویسنده و کارگردان اثر است که با حمایت و پشتیبانی خالصانه سعید ملکان به عنوان تهیه‌کننده و حمایت بنیاد سینمایی فارابی  به ثمر نشست.  امیدواریم فیلم «ویلایی‌ها» در رونق و جذب مخاطب جوان در این روزهای اکران موفق عمل کند. 

 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» از امروز (20 اردیبهشت) در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمده و در پیش فروش اینترنتی با اقبال خوبی مواجه شد.