نارضایتی کارگردان «نقطه کور» از زمان اکران فیلمش
مهدی گلستانه تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص چگونگی اکران «نقطه کور» تا به امروز گفت: با توجه به اینکه فصل انتخابات است، در این شانزده روزی که از اکران «نقطه کور» می گذرد فروش زیاد راضی‌کننده نیست.

وی اضافه کرد: البته اگر فیلم را در این زمان اکران نمی‌کردیم، باید در خوشبینانه‌ترین حالت حدود شش یا هشت ماه آینده اکران می‌شد و همین زمان را نیز از دست می‌دادیم.

این کارگردان ادامه داد: زمان نامناسب اکران به تولید، ورود سرمایه‌گذار و ... ضربه وارد می‌کند اما گریزی هم از آن نیست؛ چون فضای اکران ما این است و نمی شود کار دیگری کرد.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان فیلم نقطه کور آمده است:
 
خسرو ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش روزگار گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ذهنیت هایش عینیت یافته است و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینکه ... .

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، مریم بوبانی، علیرضا زمانی نسب، سید احمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، حسین قورچی، مهدی پارسا، یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی، حسام رحیمی منش، نرگس و نیلوفر یزدان پرست بازیگران این فیلم هستند.