آقای بازیگر: اوضاع کسب‌و‌کار بازیگران اصلاً خوب نیست+عکس

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، درخصوص فعالیت‌های خود در سال ۹۶ گفت: به واسطه فعالیت سخت و طولانی مدتی که بابت حضور ۱۱ ماهه در سریال "آرام می‌گیریم" در سال گذشته داشتم امسال و تا به این لحظه مشغول استراحت هستم. 
  
وی ادامه داد: فعلاً که پروژه‌های مهم شروع نشده و من هم در منزل مشغول مطالعه هستم تا پیشنهادی خوب ارائه شود. 

 
 هوشنگ توکلی
 
 

بازیگر سریال "زیر تیغ" درباره عدم پرداختن به نسل پیشکسوت سینما و تلویزیون افزود: هنوز مدیریت کلان فرهنگی ما سر‌و‌سامان درستی نگرفته و همین اتفاق اولین دلیلی است که برنامه‌های مدونی برای به کارگیری نسل گذشته ارائه نمی‌شود. 
  
وی تفاوت نسل را یکی دیگر از دلایل کم‌کاری هم نسلان خود دانست و تصریح کرد: دلیل دیگری که کم کاری من و امثال من اتفاق می‌افتد اختلاف و فاصله زیادی است که بین نسل ما و نسل جدید افتاده است. این اتفاق با توجه به سرعت در تغییر نسل دو چندان شده و تنها با گذشت زمان حل می‌شود. 

 
 هوشنگ توکلی
 
 
بازیگر سریال "آرام نمی‌گیریم" در همین راستا اذعان کرد: وضعیت کسب و کار برای هنرمندان اصلاً خوب نیست و هنرمندان پیشکسوت از مابقی آنان در وضعیت بدتری به سر می‌برند. البته نهادهایی هستند که در حد کمک‌های اولیه به یاری هنرمندان آمده‌اند که کافی نیست. این مشکل کسب و کار و رکود فقط مختص هنرمندان نیست. ما تافته جدا بافته نیستیم و این مشکل اکثر کار‌ها است.
 
 هوشنگ توکلی
 

  
توکلی درباره عدم فعالیت مستمر برای هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: هنر و بازیگری با تداوم و تجربه جان می‌گیرد. وقتی بازیگری فاصله بین کار و بیکاری‌اش زیاد شود به مرور زمان از سطح توانایی‌های وی کم شده و نمی‌تواند و یا به سختی می‌تواند خود را به سطح استاندارد وبه روز بازیگری برساند؛ لذا اگر می‌خواهیم هنرمندان کهنه‌کار ما با قدرت ظاهر شوند باید برای آن‌ها نقش در نظر گرفته و به صورت مستمر به آن‌ها کار بدهیم.