بازگشت عموهای فیتیله‌ای

کارگردان «فیتیله» درباره جزییات این سری از برنامه عنوان کرد: در سال ۹۴ به دلیل اتفاقاتی که رخ داد برنامه روی آنتن نرفت اما حدود ۲۵ قسمت ۸۰ دقیقه ای از برنامه ضبط شده بود و حالا این برنامه در کنداکتور پخش ماه رمضان در شبکه ۲ قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: البته مدت زمان برنامه در ماه رمضان حدود ۴۰ دقیقه است که هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می رود و بنابراین تعداد قسمت های ضبط شده کوتاه می شود.

 

مسلمی با اظهار خوشحالی از پخش مجدد برنامه تصریح کرد: این برنامه در ۲ هفته اول شنبه، یکشنبه و دوشنبه روی آنتن می رود و از هفته های بعد شنبه تا چهارشنبه پخش می شود و فکر می کنم با تعطیل شدن مدارس بچه ها می توانند دوباره با این برنامه سرگرم شوند.

 

این برنامه ساز اضافه کرد: همانطور که گفته شد این قسمت ها پیش از این ضبط شده اما روی آنتن نرفته است بنابراین با همان شیوه قبل از قصه ها، مثل ها، حکایت ها و نمایش های مختلف برخوردار است. همچنین بازی های متنوعی با بچه ها داریم که سعی می کنیم در این بازی ها بیشتر از ویژگی های جسمی و انرژی آنها بهره بگیریم تا اینکه بازی های رایانه ای را به کار گیریم.

 

وی در پایان درباره تولید قسمت های جدید در برنامه نیز یادآور شد: ان شاء الله در سری بعد با رویکرد جدیدی برنامه را تولید می کنیم که با حمایت محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ و آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان دوباره روی آنتن می رود.