سریال برنا عید فطر کلید می خورد
گروه فرهنگ و هنر- سریال «برنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر به زودی کلید می خورد. این در حالی است که تست بازیگرانی چون: فریده سپاه منصور، جمشید جهانزاده و مرضیه صدرایی انجام شده است و آشا محرابی و عبدالرضا اکبری بازیگریانی هستند که به تازگی به جمع بازیگران اضافه شده اند.
به گزارش افکار نیوز، «برنا» برای پخش از شبکه سه تولید می شود و روایتگر راه‌های رفته و نرفته است. سفری را به تصویر می‌کشد که مسافر اصلی آن جوانی به نام برنا نامی با سری پر از سودا و بلندپروازی. داستان از جایی آغاز می‌شود که «برنا » در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخگوی سوالی مطرح شده بر می آید، یافتن پاسخ این سوال آغازگر معماهایی می‌شود که پیاپی بر سر راهش قرار می‌گیرند. برنا در راه رسیدن به نگار مجبور می‌شود در برابر مشکلات سفر قد علم کند و هر چه بیشتر تلاش می‌کند، نگار برای او سراب‌تر و دست‌نیافتنی‌تر می‌شود تا جایی که وقتی به خود می‌آید در هزار تار نامرئی که جنس وسوسه دارند گرفتار شده است. اما او دست از تلاش و تحقیق برای یافتن سوال مورد نظر بر نمی دارد و حالا حکایت، حکایتِ راهی است برای رهایی از این تارها…
پیش تولید سریال «برنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما از چندی پیش آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را پشت سر می گذراند و در روز عید فطر جلوی دوربین خواهد رفت. تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران ، شمال کشور استان های مازندران ، گیلان ، گلستان ، همدان و لرستان هرمزگان و حتی سکوی نفتی انجام می شود و تمامی لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده اند.
بازیگران این مجموعه عبارت است از: فریده سپاه منصور، جمشید جهانزاده، آشا محرابی مرضیه صدرایی، آیلین دائمی، فریده دریا مج ، سمانه حبیب پور، حمید غلامی، نیلوفر پارسا و ایمان صفا.
آشا محرابی سومین همکاری خود را با عباس رنجبر تجربه می کند.
عباس رنجبر پیش از این ساخت سریال هایی «خط» و «گوهر کمال » «کوی دامون »و…. را برعهده داشته است. پریوش کاشانی نیز تهیه کنندگی «خط» و« صبح صادق» و «ساعت فراموشی »و…. را در کارنامه خود دارد.
سایرعوامل سریال برنا عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر/ تهیه کننده: پریوش کاشانی/ مدیر تصویر برداری: حسن سلطانی/ برنامه ریز: یوسف روحانی/ دستیار اول کارگردان: امین رنجبر/ مدیر تولید: روزبه گیلانی/ طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی/ صدابردار: امیر عباس علیرضایی/ طراح صحنه: سعید همدانی/ طراح لباس: مهناز خیرخواه/ منشی صحنه: الهام بزم آور ـ مژگان طاهر پور / دستیاراول تصویربردار: محمد سقر/ دستیاران تصویر برداری: امید رایی/ مهران کوثرطلب / مهدی تیموری/ دستیار برنامه ریز : محمد محمد نژاد/ دستیار دوم کارگردان: علی رضا الهی/ مباشر تهیه : پوریا جوادی/ مدیر تدارکات : نادر اتابکی/ دستیاران صدا: جواد شعبانی/ محمدزمان ثانی/مجریان گریم : سمیه حیدری/ عطاء عارفی راد/ لیلا زارعی/ دستیار صحنه: حیدر کریمی/ دستیاران لباس: فرانک ظاهری و محبوبه نادعلی پور عکاس: عباس قاسمی/ گروه نویسندگان: علی احسانی/ رضا حسن زاده و فهیمه حکمت اندیش، مدیر روابط عمومی : علیرضا صفری، مجری طرح: موسسه هنری صدف فیلم.