کاراکترها باید ملموس تر باشد/ در سریال برنا بازی میکنم

گروه فرهنگ و هنر- وی در خصوص آخرین فعالیت کاریش گفت:آخرین فعالیتم کاری به کارگردانی کریم فرشاد و یک کار سینمایی بنام چسب زخم بوده است. کار جذابی بود و ما توی خسروشاه تبریز فیلمبرداری داشتیم و خیلی کار دوست داشتنی و مطلوبی بود.

به گزارش افکار نیوز، محرابی در رابطه با فعایت در تلویزیون، سینما و یا تئاتر اظهار داشت: من کار خوب رو دوست دارم و اینکه در چه مدیومی اتفاق بیوفته خیلی برام مهم نیست، یک وقت می بینید یک کار تلویزیونی خیلی خوب از یک کار تئاتر متوسط برای من مطلوبتر است پس اصل و مبنا رو میذاریم روی یک کار خوب

بازیگر سریال خط در مورد اهمیت انتخاب نقش هایشان در فیلمنامه گفت: صددرصد مهم هست و یکی از ارکان انتخاب یک کار طبیعتا نقش است و برای من با ارزشه که نقش هایی رو بازی کنم که با هم فرق کنند و درکل نقش های متفاوت رو دوست دارم در ژانرهای متفاوت. از همه مهم تر صاحب اثر است کسی که روح او در جای جای اثر نمایشی جاری و ساری است .

بازیگر فیلم بن بست یلدا پیشنهادش برای جذب حداکثری مخاطب برای تلویزیون بیان داشت: هر چقدر که کارها و کاراکترها ملموس تر و واقعی تر و قابل قبول تر باشند برای مخاطب کار می تواند کار جذاب تری باشه، من فکر میکنم اگر پژوهش و تحقیق شالوده کار مان باشد بی شک با مخاطب خود ارتباط خوبی خواهیم داشت . شخصیت های ما یک مقدار واقعی تر و انسانی تر باشند نه به عنوانی که خوب باشند، انسانی تر باشند مثل انسان که هم خوب هست و هم بد. بد نیست مثالی بزنم  موجود سفید مطلق که فرشته  است و انسان نیست و موجود سیاه هم انسان نیست و شیطان است پس بحث ما انسان خاکستری است .

 محرابی در رابطه با همکاری با آقای رنجبر کارگردان سریال برنا گفت: خوشبختانه این چهارمین همکاری من با ایشان است و پیش از این یک سریال و دوتا تله فیلم در خدمت ایشان بودم و الان هم تو این سریال قرار افتخار همکاری داشته باشم  و خیلی خوشحالم که من را مجدد دعوت کردند و من هم با کمال میل پذیرفتم، شاید علت خوشحالی من درک فرهنگی ایشان از درام و آثار نمایشی است که سالها در این عرصه تجربه داشته و علاوه برفعالیت به تدریس هم در دانشگاه ها ی هنری و مراکز آموزشی مشغولند و از این جهت که همیشه گفتم کارکردن با آقای رنجبر برای من مانند آمدن توی خونه ست یعنی وقتی که در فضای فکری ایشون آدم قدم میگذارد احساس آرامش می کند  بخصوص وقتی که وارد دفتر صدف فیلم می شویم  . لحظات خیلی خوب و تعامل خوبی با هم داریم   چرا که همسر ایشان سرکار خانم کاشانی ، تهیه کننده  پروژه است و پسر  جناب رنجبر هم در گروه فعالیت چشمگیری دارند چه در گروه کارگردانی و چه تدوین  این امر هم  به لحاظ بخش انسانی و دوستی قضیه هم کاملا قانع کننده و دوست داشتنیه و امیدوارم که این همکاری مداوم باشه و همیشگی.. برای جوانان علاقمندم آرزو می کنم که تجربه کار در صدف فیلم نصیب شان بشود انشاا...

همچنین صفری مدیر روابط عمومی سریال برنا نیز در گفت و گو با افکار نیوز از آغاز تصویر برداری این سریال از عید فطر خبر داد.

سایرعوامل سریال برنا عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر/ تهیه کننده: پریوش کاشانی/ مدیر تصویر برداری: حسن سلطانی/ برنامه ریز: یوسف روحانی/ دستیار اول کارگردان: امین رنجبر/ مدیر تولید: روزبه گیلانی/ طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی/ صدابردار: امیر عباس علیرضایی/  طراح صحنه: سعید همدانی/ طراح لباس: مهناز خیرخواه/ منشی صحنه: مژگان طاهر پور / دستیاراول تصویربردار: محمد سقر/ دستیاران تصویر برداری:  امید رایی/ میلاد محبی / دستیار برنامه ریز : محمد محمد نژاد/ دستیار دوم کارگردان: علی رضا الهی/ مباشر تهیه : پوریا جوادی/ مدیر تدارکات : نادر اتابکی/  دستیاران تدارکات : محمد نیازی ، محمد شیری /دستیاران صدا:  جواد شعبانی/ محمدزمان ثانی/مجریان گریم : سمیه حیدری/ عطاء عارفی راد/ لیلا زارعی/ دستیار صحنه: حیدر کریمی/ آرزو صابر / دستیاران لباس: فرانک ظاهری و محبوبه نادعلی پور عکاس: عباس قاسمی/ جلوه های ویژه بصری : علی خلیلی / گروه نویسندگان: علی احسانی/ رضا حسن زاده و فهیمه حکمت اندیش.

مدیر روابط عمومی : علیرضا صفری

مجری طرح: موسسه ی هنری صدف فیلم