نمایش «آناکارنیا»، ساده ولی در عین حال پیچیده و جذاب است
 بهنام شرفی بازیگر نمایش«آناکارنینا» در خصوص ملاک انتخاب نقش خود برای بازی در نمایش گفت: نمایش «آناکارنینا» متن بسیار خوبی است و وقتی آرش عباسی در روزهای اول درباره کار توضیح داد و پیشنهاد این نقش را به من داد؛ من طی دو هفته تمرین کردم و خدا را شکر هم کار خوبی از آب در آمد. این نقش برای من خود به خود اتفاق افتاد چرا که؛ من دوستش داشتم.

وی پیرامون ارزیابی نمایش از دیدگاه خودش اظهار داشت: نمایش پیرامون اتصال یک زندگی خصوصی به زندگی یک فرد مشهور است. این نمایش جذاب است و در عین سادگی مسائل پیچیده‌ای دارد.

شرفی پیرامون رضایت از سالن اجرای نمایش تصریح کرد: من پیوسته در این چند ماه در سالن ایرانشهر کار کردم و بسیار هم راضی هستم و تمامی دوستان برای اجرای موفق‌تر تلاششان را می‌کنند.

بازیگر نمایش «آناکارنینا» در خصوص تاثیر حضور چهره‌های سینمایی در تقویت تئاتر و فروش بلیت بیان کرد: موج ورود بازیگران سینمایی در صحنه تئاتر چند سالی هست که وجود دارد و این مسئله برای مردم که بازیگران مورد علاقه‌شان را از نزدیک ببینند، بسیار جذاب و لذت‌بخش است و با این وجود، وقتی بازیگران چهره در کاری حضور دارند، مخاطب هم به خاطر وجود ستاره‌های سینمایی کار را می‌بیند و کیفیت اهمیت چندانی ندارد.

شرفی در پایان در خصوص توصیه خود به علاقه‌مندان عرصه تئاتر گفت: من خودم را جزو جوانان می‌دانم ولی با این تفاوت که من از آن‌ها زودتر وارد این عرصه شدم و آن‌ها بعد از من! جوانان نباید خسته و دلسرد بشوند، تا جای ممکن باید تلاش کنند و کارهای مختلف تئاتری تماشا کنند و امیدوار باشند که به هدفشان می‌رسند.