به گزارش خبرآنلاین، تاکنون حدود ۹۰ درصد از فیلمبرداری فیلم آزمایشگاه در تهران انجام شده و اولین نمایش آن در سیامین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.



رامبد جوان، باران کوثری و افشین هاشمی

باران کوثری، افشین هاشمی، رامبد جوان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، فرزین محدث، امیر میرآقا، ساغر عزیزی و رضا کیانیان در این فیلم بازی می‌کنند و هدایت هاشمی هم در فیلم حضور افتخاری دارد.



حمید امجد

«آزمایشگاه» داستان یک جوان خجول شهرستانی است که با رتبه اول از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می‌آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت‌های آشکار و پنهان حرفه‌ای و عاطفی رو‌به‌رو می‌شود.



عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: حمید امجد، تهیهکننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، طراح صحنه: امیر اثباتی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: عباس کلانتری، دستیاران اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان و اکبر مشکینی، برنامهریز و دستیار اول کارگردان: رضا بختیارینیک، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، عکاس: امیر عابدی، مدیر تدارکات: شهرام شفیعی، دستیار طراح: بابک صالح، دستیاران کارگردان: مهران شهرآشوب، پدیده جمالها، دستیار دوم فیلمبردار: محمد گودرزی و حسین اسدی، دستیاران نور: امیر محمدی، حسین نصیری، دستیار تدارکات: رضا بداقی، مدیر صحنه: فرشادمهدیادگار، دستیارلباس : نازنین خاتمی.