رویای من بازی در یوونتوس بود

داگلاس کاستا، بازیکن برزیلی جدید یوونتوس پس از قطعی شدن انتقال قرضی‌اش به این تیم و ترک بایرن‌مونیخ درباره رویای تحقق یافته پوشیدن لباس تیم تورینی سخن گفت.

 او در این باره اظهار داشت: خوشحالم که به این باشگاه پیوستم. من حالا عضوی از یک تیم تاریخی هستم.از سران باشگاه بابت تلاش برای جذبم تشکر می‌کنم.همیشه رویای بازی در چنین باشگاه بزرگی را داشتم و بی‌صبرانه منتظر شروع کار با تیم و هم‌تیمی‌های جدیدم هستم.درست مانند روزهای حضور در بایرن‌مونیخ،قصد کمک به تیم و کسب افتخارات بزرگ را دارم. در تیم آلمانی به موفقیت‌های زیادی رسیدم اما امیدوارم در یوونتوس توفیقات بیش‌تری به دست بیاورم.

 او در ادامه افزود: از خوشامدگویی گرم بن‌عطیه  خوشحال شدم. دیدن دوباره او برایم جالب است. او را یک پسر خوب و فوتبالیستی برازنده می‌دانم.از  باشگاهی آمده‌ام که فقط به دنبال پیروزی می‌دود و سعی می‌کنم در تورین ذهنیت پیروزمندانه‌ام را همیشه حفظ کنم.امیدوارم همراه یوونتوس همه بازی‌های بزرگ را ببرم.قبل از امضای قرارداد همه چیز را در مورد تاریخ باشکوه و قدرت یووونتوس می‌دانستم.شبیه بقیه یوونتوسی‌ها برای تاریخ‌سازی هر چه بیش‌تر باشگاه تلاش خواهم کرد.