کامران تفتی به شبکه نسیم می‌آید

کامران تفتی، مرداد ماه با «وقتشه» به شبکه نسیم می آیدابوالفضل صفری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی درباره جزئیات برنامه «وقتشه» گفت: این برنامه در قالب یک برنامه ترکیبی با بهره‌گیری از ساختارهای رئالیتی‌شو و استودیویی با رویکرد تبلیغ و ترویج ازدواج ممدوح و شیرین در فرهنگ ایرانی _ اسلامی، از مرداد ماه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
وی ادامه داد: آموزش‌های غیرمستقیم زندگی مشترک و سبک زندگی در لایه های این برنامه توسط اتاق فکری به سرپرستی و سردبیری مریم جلالی طراحی شده است.
صفری در خصوص اجرای این برنامه تابستانه در شبکه نسیم بیان کرد: کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون، این بار وظیفه اجرای این برنامه را به عهده دارد.
تهیه‌کننده برنامه «وقتشه» افزود: این برنامه در دو موقعیت مجزای استودیو و رئالیتی شو تولید می شود. فراخوانی در شبکه نسیم اعلام شده است و علاقه مندان و زوج های جوان می توانند برای حضور در این برنامه ثبت نام کنند.
صفری در پایان خاطرنشان کرد: در بخش رئالیتی شو مستندی جذاب از شرکت کنندگان برنامه تولید شده که به قصه زوج های جوان و آماده شدن آنها برای زندگی مشترک می پردازد و در بخش استودیویی با حضور تماشاگران، شاهد یک برنامه در فرم، رنگ و مزه شبکه نسیم خواهیم بود.
گفتنی است؛ برنامه «وقتشه» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، سردبیری مریم جلالی، کارگردان هنری آرش کریمی و نویسندگی حسین کلهر از مرداد ماه به مدت سه روز در هفته در قالب برنامه ای شبانگاهی به روی آنتن می رود.