مرد بریتانیایی/مردی که آنجلینا جولی به خاطر او براد پیت را رها کرده

آنجلینا جولی و براد پیت که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین زوج های هالیوودی بودند سپتامبر سال گذشته از هم جدا شدند که این جدایی یک بمب بزرگ خبری بود.

این زوج با وجود داشتن شش فرزند از یکدیگر جدا شدند. هر شش فرزند پس از طلاق پر سر و صدا نزد مادر خود زندگی می کنند.

هر چقدر از زمان طلاق این زوج جنجالی هالیوودی می گذرد اتفاقات جدیدی برای هر دوی اینها می افتد. در حالی که براد پیت 54 ساله این روزها هنوز هم بابت جدایی از آنجلینا ناراحت است و برای دیدن فرزندانش بی تابی می کند آنجلینا بر عکس زندگی شادی را در پیش گرفته است. این سوپراستار هالیوود به طور کامل براد پیت را پشت سر گذاشته و اکنون فقط به برنامه های جدید خود فکر می کند. یکی از این برنامه های جدید مردی بریتانیایی است، مردی که فعلا نامش فاش نشده اما گفته می شود موسس یک شرکت بازرگانی بزرگ در انگلیس است.

اخبار محرمانه حاکی از این است که جولی قصد ازدواج با این فرد نسبتا ناشناخته را دارد. او بابت حضانت فرزندانش خیالش راحت است چرا که در زمان طلاق حضانت قانونی آنها را بر عهده گرفت.

hollywoodlife همسر جدید جولی را مردی «خوش قیافه» توصیف می کند. اخبار دیگر حاکی از این است که این مرد دستی هم در سیاست بریتانیا دارد.

رازهای جولی یکی پس از دیگری آشکار می شوند. اکنون همه می خواهند بدانند این مرد کیست، مردی که شاید جولی به خاطر او براد پیت را رها کرده باشد.