پیوستن ملیکا شریفی نیا به «پاهای بی‌قرار»

ایرج محمدی درباره سریال «پاهای بی‌قرار» که قرار است منوچهر هادی کارگردانی آن را برای پخش در شبکه پنج سیما بر عهده داشته باشد، گفت: این سریال این روزها در حال مذاکره و بستن قرارداد با بازیگران است و ملیکا شریفی نیا جزو آخرین بازیگرانی است که به این پروژه پیوسته است.

وی با اشاره به پیش تولید این پروژه اظهار کرد: «پاهای بی‌قرار» این روزها پیش‌تولید خود را می گذراند و احتمال دارد حدود یک هفته دیگر کلید بخورد.

تهیه کننده سریال «پاهای بی‌قرار» در ادامه گفت: تا الان حدود ۹۰ درصد از طراحی صحنه این سریال توسط فرهاد عزیزی به پایان رسیده است که بخش عمده آن در شهرک غزالی است. همچنین بخش هایی از لوکیشن ها هم در خانه ای قدیمی در تهران است.

محمدی درباره طراحی لباس سریال نیز اظهار کرد: آرتا ماهان طراحی لباس سریال را بر عهده دارد که لباس هایی را با فضای سال های ۵۷ تا ۶۴ طراحی می کند.

وی در پایان درباره بستر داستانی این سریال توضیح داد: از آنجایی که داستان این سریال سال های ۵۷ تا ۶۴ را در بر می گیرد بستر قصه در فضای انقلاب می گذرد که این فضا بیشتر با مردم دیده می شود و چندان ارتباطی با وقایع و شخصیت های سیاسی ندارد.

پیش از این بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، حمید گودرزی، لیندا کیانی، افسانه ناصری، شاهرخ استخری، آرش مجیدی، علیرضا استادی به این سریال پیوسته اند.