بازیگر «ساکن طبقه وسط»:هرروز بیش از ۱۰ سلفی با مردم می‌گیرم/عکس

حسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتگفت: این روزها به دلیل ایفای نقش در نمایش «خسیس» تمام زمان خود را به حضور در این اثر اختصاص می‌دهم و پیگیری ادامه مراحل درمانی‌ام را به دوره پس از پایان این نمایش اختصاص داده‌ام.

وی ادامه داد: «خسیس» نمایشی شاد، جذاب و موزیکال است که تا اواسط شهریور در پردیس تئاتر تهران در خاوران روی صحنه رفته  است. مدت زمان این نمایش دو ساعت و ربع است و از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

بازیگر سریال «معمای شاه» تصریح کرد: نمایش «خسیس» بسیار پرحجم است به‌گونه‌ای که علاوه بر بازیگران، یازده نفر به‌عنوان اعضای ارکستر روی صحنه حضور دارند و مریم کاظمی به‌عنوان کارگردان، این اثر را به‌صورت موزیکال طراحی کرده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در مدت یک سالی که از ساخت پردیس تئاتر تهران زمان سپری می‌شود، تعداد تماشاگران نمایش "خسیس" به اندازه‌ای بوده که با تعداد کل تماشاگران دیگر نمایش‌ها در 5 سالن این پردیس برابری می‌کند.

بازیگر سریال تاریخی «تبریز در مه» یادآور شد: نمایش‌هایی که از جذابیت کافی برخوردار باشد، به‌خوبی می‌تواند مخاطب را جذب کند و رونق را به تئاتر بازگرداند همان‌گونه که ما هر شب حدود 400 تماشاگر داریم.

حسین محب اهری

وی افزود: این نمایش انرژی بسیار زیادی را از من می‌گیرد به همین دلیل با تمام شدن این اثر باید استراحتی طولانی‌مدت داشته باشم تا خود را برای اجرای روز بعد آماده کنم. به همین جهت از نظر زمانی، سن و سال و بیماری نمی‌توانم در این شرایط کار دیگری را قبول کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» توضیح داد: در برخوردی که با مردم در کوچه و خیابان دارم، هنوز هم عده‌ای شعر مجموعه "ق مثل قلقلک" را می خوانند و من تعجب می‌کم که با وجود گذشت 28 سال از زمان پخش این اثر، بچه‌های آن دوره که هم‌اکنون 40 تا 50 سال دارند چگونه هنوز هم شعر آن را حفظ هستند.

وی یادآور شد: در خیابان با دو نوع برخورد از سوی مردم روبرو می‌شوم که یک دسته از آن‌ها به‌عنوان بازیگر با من برخورد می‌کنند و این دیدار برایشان جذاب است و از آثاری مانند «علی‌البدل»، «دردسرهای عظیم»، «خوب، بد، زشت» و «مختارنامه» صحبت می‌کنند.

محب اهری همچنین گفت: عده‌ای دیگر از افراد مانند یک عضو خانواده‌شان با من برخورد می‌کنند و واکنش آن‌ها فراتر از حد رویارویی با یک بازیگر است و خیلی خوشحالم که چنین ارتباط عمیق حسی را با مردم برقرار کرده‌ام.

وی تصریح کرد: به‌طور معمول با مترو، تاکسی یا به‌صورت پیاده به نقاط مختلف می‌روم و سعی می‌کنم هیچ‌گاه خود را جدا از مردم ندانم و در این میان گاهی هر روز تا وقتی به مقصد برسم، با مردم بیش از 10 عکس سلفی می‌گیرم و در بسیاری از موارد حتی وقتی سرگرم گفت‌وگو می‌شویم، از ایستگاه مورد نظر دور می‌شوم و دوباره باید بازگردم.

بازیگر سریال «عشق سال‌های جنگ» خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در طول عمر هنری‌ام برایم باقی مانده، ارتباط با مردم است و خوشبختانه تمام احساس خوشبختی و راحتی من در همین ارتباط است. در بسیاری از شرایط وقتی برای کار به شهرستان‌ها می‌روم به‌قدری با اصرار از سوی مردم برای صرف ناهار یا شام در منزلشان روبرو می‌شوم که به‌سختی پیشنهادهایشان را قبول نمی‌کنم. حس اینکه مردم حالم را می‌پرسند و برای سلامتی‌ام دعا می‌کنند و با دیدنم لبخند می‌زنند، تا اندازه زیادی روحیه‌ام را خوب می‌کند.