برگزاری بیست و یکمین «شب آواز ایرانی»

در سری جدید «شب آواز ایرانی» شش گروه در هر برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که همچون گذشته یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند.

اجرای این گروه‌ها توسط هیات داوران که از استادان صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند ارزیابی می‌شود و در پایان هر برنامه نیز یک گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

در بیست و یکمین «شب‌آواز ایرانی» حسین شاکری به همراه امین هراتی نوازنده سنتور یکی از گروه‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در مایه ماهور با استفاده از اشعار سعدی می پردازند .از دیگر بخش‌های برنامه «شب آواز ایرانی» می‌توان به اجرای سینا سازگاری به همراه میثم صالح نوازنده سه‌تار اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه دشتی با استفاده از اشعار سعدی می‌پردازد.

یکی دیگر از اجراهای بیست و یکمین «شب آواز ایرانی» به اجرای علیرضا سعیدی و تارنوازی محمدعلی بنکدار اختصاص دارد که این هنرمندان به اجرای آوازی در مایه افشاری با استفاده از شعرهای لعلی تبریزی می پردازند.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است، هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت.

بیست و یکمین «شب آواز ایرانی» به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه  ۲۸ مردادماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار می‌شود.