توضیحات آقای بازیگر درباره فصل دوم سریال لیسانسه ها

امیرحسین رستمی که شب گذشته مهمان برنامه باغ فیروزه ای شبکه پنج بود، در سخنانی گفت: سریال لیسانسه ها از ابتدا قرار بود در ٦٠ قسمت متوالی ساخته شود و پس آن همه این قسمت ها به صورت متوالی روانه آنتن شود، اما به نظر مدیران تلویزیون همان موقع که در حال تصویربرداری بودیم پخش آغاز شد و از یک جایی به بعد باز هم مدیران از سروش صحت خواستند که یک پایان بندی موقت برای سریال نوشته شود و فصل دوم آن با فاصله پخش شود. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هرچند من از سینما به تلویزیون آمده ام، ولی خود را فرزند تلویزیون میدانم، عنوان داشت: فکر میکنم ٩٠ درصد از هنرمندان هم همینطور باشند و خود را مدیون تلویزیون بدانند. 

رستمی افزود: البته این روزها من حضور کمتری در تلویزیون دارم و آن هم به خاطر تنبلی است، چون زمان ساخت سریال بسیار طولانی است و شما سر کار سینمایی تصمیم گیری بهتری میتوانید برای زندگی داشته باشید. مثلا سریال وضعیت سفید دو سال طول کشید و الان سازندگان سریال سر دلبران حدود یکسال است که در یزد به سر می برند. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره علاقه به کتاب نیز گفت: من هر زمان که فرصت داشته باشم کتاب میخوانم و به آن علاقه بسیاری دارم. به نظرم کتاب بهترین  چیزی است که میتوان یادگاری داد و یا به عنوان هدیه به کسانی که دوستشان داریم، داد.