امشب برج میلاد میزبان محسن یگانه/عکس

بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقی پاپ، موسیقی تلفیقی، موسیقی کلاسیک و موسیقی ایرانی در هفته پیش رو با مخاطبانشان دیدار می‌کنند.

این خوانندگان در سالن‌های مختلف شهر تهران و همچنین دیگر شهرها روی صحنه می‌روند که در گزارش زیر به اجراهای صحنه‌ای هفته پیش رو می‌پردازیم.

** محسن یگانه

محسن یگانه 28 و 29 مرداد در ساعت‌های 18:30 و 21:30 در برج میلاد روی صحنه می‌رود. این خواننده در این کنسرت آثاری از آلبوم "نگاه" و همچنین دیگر قطعه‌های پرطرفدار خود را اجرا می‌کند.

کنسرت

** شاهین آرین

شاهین آرین در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود، 28 مرداد به‌صورت آنپلاگد روی صحنه می‌رود و مجموعه‌ای از آثار پرطرفدار خود را برای مخاطبانش می‌خواند. این کنسرت در دو نوبت 19:00 و 21:30 در برج آزادی برگزاری می‌شود.

کنسرت

** سیروان خسروی

سیروان خسروی 29 مرداد در دو نوبت 19:00 و 21:30 در سالن نمایشگاه شهر قزوین به اجرای برنامه می‌پردازد. این خواننده موسیقی پاپ در این کنسرت آثاری از جمله "سوژه‌هات تکراریه" را روی صحنه می‌برد.

سیروان خسروی

** سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی 29 مرداد ساعت 21:00 در سالن وصال شهر لنگرود با طرفدارانش دیدار می‌کند. این خواننده موسیقی پاپ در این کنسرت آثاری از جمله "جادوی خاص" و تیتراژ برنامه "ماه عسل 1396" را اجرا می‌کند.

کنسرت

** ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی و با روایت لیندا کیانی در یکی از قطعه‌ها در نخستین روز از شهریور ماه با مخاطبان موسیقی کلاسیک دیدار می‌کند.

کنسرت

این کنسرت ویژه کودکان و با هدف آشنایی آن‌ها با موسیقی کلاسیک در یک نوبت و در ساعت 11:00 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

** سالار عقیلی

سالار عقیلی 2 شهریور ساعت 20:00 در سالن دهکده شاندیز شهر شاندیز با مخاطبان موسیقی ایرانی دیدار می‌کند و آثاری از جمله "از تنهایی گریه مکن" را روی صحنه می‌برد.

کنسرت

** سینا سرلک

سینا سرلک خواننده صاحب سبک موسیقی ایرانی و موسیقی تلفیقی در جدیدترین اجرای صحنه‌ای خود در دومین شب از شهریور ماه روی صحنه می‌رود. کنسرت سرلک در دو نوبت 18:00 و 21:00 در سالن خاتم‌الانبیا در شهر رشت برگزار می‌َشود.

کنسرت

** پرواز همای

پرواز همای پس از اجراهای موفقیت‌آمیز خود در شهر تهران در دومین شب از سومین ماه فصل تابستان ساعت 21:00 در سالن تله‌کابین شهر رامسر می‌خواند. این خواننده موسیقی ایرانی در این کنسرت آثاری را از آلبوم "در شب گیسوان تو " روی صحنه می‌رود.

کنسرت

گزارش از بهاره کنجکاوفرد