رقابت بی سابقه در "ادا بازی"

مسابقه ادابازی در شب چهارم، میزبان گروه محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو (صدا سیما) و گروه علی ضیایی و بابک رفاهی (افسانه سه برادر بجز فرهان) بود.

در آغاز، دو گروه به مدت پنج دقیقه برای هم کری‌ خواندند. در پایان این بخش، به اتفاق آرای تماشاگران حاضر در استودیو، گروه محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله بعد، گروه محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو 22 امتیاز و گروه علی ضیایی و بابک رفاهی 2 امتیاز کسب کردند.

در مرحله کلمات ترکیبی، دو گروه تقریباً برابر بودند و مانند مرحله قبل کل کل آنها ادامه داشت. تا این مرحله گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 32 امتیاز و علی ضیایی و بابک رفاهی  25 امتیاز کسب کردند.

در مرحله پایانی لحظات جالبی را شاهد بودیم. گروه‌ها در این مرحله ضرب‌المثل‌ها را با نقاشی حدس می‌زدند.

در این مرحله گروه علی ضیایی و بابک رفاهی یکی از ضرب‌المثل‌ها را در کمتر 7 ثانیه حدس زدند و این باعث تعجب همه شد. اعضای این گروه عنوان کردند که روز گذشته ضرب‌المثل‌ها را تمرین کرده بودند.

رامبد جوان گفت: به این نکته توجه کنید در خندوانه هیچ‌کس تقلب نمی‌کند؛ چرا که صداقت در مسابقه، به اندازه ناموس من برایم اهمیت دارد. خودم در این مسابقات حضور داشتم و شاهد بودید که باختم.

در پایان مسابقه ادابازی شب گذشته، گروه محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو (صدا سیما) 47 امتیاز و علی ضیایی و بابک رفاهی (افسانه سه برادر بجز فرهان) 39 امتیاز کسب کردند.

گفتنی است؛ طبق قرعه‌کشی انجام شده، گروه‌های باقی‌مانده در مرحله اول ادابازی خندوانه به ترتیب زیر با هم رقابت می‌کنند:

 

مجید افشاری، میثم درویشان‌پور/ امیر کربلایی‌زاده، حسین رفیعی

رامین ناصر نصیر، امین اصلانی/ بهرام عظیمی، جمال رحمتی