فراخوان جشنواره‌های کارتون ایتالیا،استونی وبلژیک منتشر شد

بیست و نهمین دوسالانه بین‌المللی کارتون تولنتینو ایتالیا در دو بخش کارتون با موضوع «صداقت» و کاریکاتور با موضوع «شخصیت‌های برجسته» منتشر شده و مهلت ارسال آثار تا ۲۷ شهریور است.

در بخش کارتون به نفر اول 2500 یورو، نفر دوم 1000 یورو و نفر سوم 500 یورو اهدا می‌شود. اما بخش کاریکاتور فقط یک برگزیده دارد که جایزه 2000 یورویی را از آن خود می‌کند.

طبق اعلام ایران کارتون، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوسالانه باید به نشانی www.biennaleumorismo.it/en مراجعه کنند.

بیست و هشتمین جشنواره سالانه کارتون «اولنس کارتوناله» بلژیک هم در دو بخش جوانان (تا 15 سال) و بزرگسالان (16 سال به بالا) منتشر شده است.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را با موضوع اصلی «کشاورزی» و موضوع ویژه «حقوق بشر» حداکثر تا ۲۱ شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. هر نفر حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر برای هر موضوع است.

در بخش بزرگسالان به نفر اول 1500 یورو، نفر دوم 700 یورو، نفر سوم 400 یورو و نفر چهارم 300 یورو اهدا می‌شود. اما بخش جوان از جوایز 200 یورو، 175 یورو، 150 یورو و 100 یورویی برای نفرات اول تا چهارم برخوردار است.

جایزه ویژه موضوع حقوق بشر هم 350 یورو در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به نشانی www.olensekartoenale.be مراجعه کنند.

سومین مسابقه بین‌الملی کارتون استونی به موضوع یکصدمین سال استقلال این کشور اختصاص دارد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید آثار خود را حداکثر تا ۲۶ شهریور ارسال کنند. هر نفر حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر برای هر موضوع است.

به نفرات اول تا سوم به ترتیب 700 یورو، 500 یورو و 300 یورو اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به نشانی www.eestihuumor.ee مراجعه کنند.