آقای بازیگر": «مسافری از هند» تکرار نشدنی است

«حمید گودرزی» بازیگر تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال «پاهای بی‌قرار» و «هاتف» است، درباره حضور در سریال‌های تلویزیونی و علاقه به این مدیوم گفت: اگر در تلویزیون کار خوبی پیشنهاد شود،‌ همیشه استقبال می‌کنم و کار می‌کنم و این موضوع را در این سال‌ها و کارهایم نشان دادم.

وی با اشاره به ضعف سریال‌های حال حاضر تلویزیون ادامه داد: شاید سریال‌های تلویزیونی مقداری ضعیف‌تر شده‌اند و از طرفی ماهواره‌ها سریال‌هایی را پخش می‌کنند که مردم می‌بینند و آنها را بیشتر دوست دارند و همین‌ها باعث کمتر شدن مخاطبان این رسانه شده است. اما همیشه گفته‌ام اگر سریال‌های داخلی خودمان خوب باشند باعث می‌شود که مردم کمتر به سمت این سریال‌ها بروند.

بازیگر سریال «هاتف» دلیل ضعیف بودن آثار تلویزیونی را اینگونه بیان کرد: شاید مسائل مالی مهمترین دلیلش باشد به این دلیل که باید به متن‌ها توجه شود، کارگردان خوب، تهیه کننده خوب و ... همگی به مسائل مالی مرتبط  هستند و برای ساخت سریال خوب باید هزینه کرد.

وی درباره سریال «مسافری از هند» که در اصل نقطه عطفی در کارنامه کاریش بود نیز بیان داشت: این سریال آنقدر خوب بود که دیگر شبیهش برای خودم هم تکرار نشد. «مسافری از هند» در دوره خودش ساخته شد و مخاطب آن روز این سریال را می‌طلبید. ما برای بهتر شدن آثار تلویزیونی باید با زمان جلو رویم و به روز و با مردم باشیم و بتوانیم کارهایی را بسازیم که مردم دوست داشته باشند.

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه سازندگان باید نبض مخاطب را در دست داشته باشند، گفت: واقعا نمی‌توانم در این زمینه قضاوتی داشته باشم. فقط می‌توانم بگویم که این روزها بیننده تلویزیون کمتر از گذشته شده است.