نظرات جنجالی خواننده مشهور پاپ درباره حامد همایون

اشوان این روز ها یکی از بهترین و البته جدید ترین خواننده ها در بازار موزیک کشور است که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و هر ساله نیز انتظار میرود چنین خواننده ای وارد عرصه موزیک بازار کشور به عنوان تازه وارد شود که امسال اما این اتفاق به صورت غلیظ تر بوده است و شاهد حضور اشوان و حامد همایون و ماکان باند و بهنام بانی و بسیاری از خواننده های دیگر بوده ایم که در نوع خود بسیار جالب و مورد توجه قرار گرفته اند و می توان گفت از موفق ترین خواننده های تازه وارد بازار حامد همایون با اشعار سهیل امامی و همین طور تنظیم های مسعود جهانی و سامان امامی بوده است.

اشوان در مورد این خواننده نظر خود را به صورت کامل اعلام کرد و گفت این خواننده در سلیقه موزیکی اشوان نیست و همچنین تنظیم ها و موزیک اش نیز چیزی به شنونده و دوست داران موزیک اضافه نمی کند و همچنین می توان گفت به طوری اشوان خواننده پاپ را به سوی نقد کشیده است.

اشوان با حضور در برنامه گفتگو محور شبکه شما ، در پاسخ به سوالی که مجری در مورد حامد همایون از وی کرد گفت : موسیقی حامد همایون سلیقه من نیست ، من همه تلاشم اینه در ترک های جدیدم کمی تنظیم آهنگ بروز تر باشد. از نظر بار موسیقیایی در حدی نیست که بخواهم اظهار نظر کنم و از نظر موسیقیایی حامد همایون را خواننده نمیدانم !