پایان ضبط "جادوی صدا"

حسین حسین‌خانی با اعلام اینکه امروز (۱۴ شهریور ماه) فینال مسابقه «جادوی صدا» ضبط خواهد شد، یادآور شد: پس از پایان ضبط، فینال مسابقه روز پنج‌شنبه (۱۶ شهریور ماه) به روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان ۲۴ ساعت فرصت دارند تا به شرکت‌کنندگان رأی بدهند.

این تهیه‌کننده در عین حال یادآور شد: شب عید غدیر اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم صورت خواهد گرفت.

حسین‌خانی نسبت به پخش نامنظم مسابقه «جادوی صدا» از شبکه سه سیما هم انتقاد کرد و گفت:‌ متأسفانه تنظیم بخش مسابقه «جادوی صدا» فوق‌العاده بد بود.

او درباره ساخت سری جدید «جادوی صدا» ‌که آیا ادامه خواهد داشت، اظهار کرد:‌ تصمیم با تلویزیون است که سری جدید ساخته شود یا نه و اگر این اتفاق بیفتد، ثبت‌نام برای سری بعد را در مهر ماه آغاز خواهیم کرد.

حسین‌خانی همچنین یادآور شد: مهمترین وجه کار ما که دارای اهمیت است، این است که هر قسمت از برنامه به یک پیشکسوت دوبله تقدیم می‌شود. مرحوم احد رسول‌زاده، جلال مقامی، عطاءالله کاملی،‌ منوچهر اسماعیلی، منوچهر نوذری و ... از جمله صداهایی هستند که قسمت‌های مختلف «جادوی صدا» به این صداهای ماندگار تقدیم شده و راجع به آنها و آثارشان در برنامه صحبت شده است.

وی در پایان گفت: قرار بود بخشی از برنامه «جادوی صدا» به گفت‌وگو با پیشکسوتان عرصه دوبله و آثار و فیلم‌هایشان اختصاص یابد، اما متأسفانه به دلیل محدودیت زمانی که بارها تقاضا کرده‌ بودیم، زمان بیشتری به برنامه اختصاص پیدا کند، این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایسنا، عوامل برنامه «جادوی صدا» عبارتند از:

تهیه‌کننده: حسین حسین‌خانی، کارگردان: احمد حسین‌خانی، برنامه‌ریز: میثم صادقی، تدوینگر: آرش شهیدی، دکوراتور: پیمان قانع، صدابردار: احمدی پولی بابایی، تصویربردار: یوسف دانش صدیق و کارگردان تلویزیونی: سعید رضایی.