«شعله کندو» ادامه ای برای «یاس های وحشی»

محسن محسنی نسب کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: به تازگی برای ساخت یک پروژه سینمایی درخواست پروانه ساخت داده ام که امیدوارم هرچه سریعتر پروانه ساخت این فیلمنامه صادر شود.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر با نام «شعله کندو» به شورای پروانه ساخت ارائه شده و قرار است در گرجستان جلوی دوربین برود. این فیلم یک اثر با موضوع سیاسی-ورزشی است که بی ربط با اتفاق های که بین ایران و رژیم صهیونیسم رخ داده است، نیست.

این کارگردان تاکید کرد: اگر فیلم سینمایی «یاس های وحشی» را به خاطر داشته باشید، «شعله کندو» نیز به گونه ای شبیه «یاس های وحشی» است که مشکلات ورزشکاران در مواجه با تیم های ورزشی رژییم صهیونیسمی به تصویر می کشد.

وی توضیح داد:  در «یاس های وحشی» یک ایرانی در تیم انگلیس حضور دارد و مجبور به مسابقه با ورزشکار رژیم صهیونیسم می شود که در نهایت با مشکلاتی مواجه می شود.

محسنی نسب در پایان گفت: «شعله کندو» به گونه ای ادامه «یاس های وحشی» است و امیدوارم دولت از این فیلم حمایت کند، البته حجت اله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی قول حمایت و همکاری در ساخت این فیلم را داده بود که امیدوارم این حمایت در دولت جدید نیز رخ دهد.