خانم بازیگری که مدلینگ بود

هدی زین العابدین این روزها در انتظار اکران آخرین فیلمش " اسرافیل " به کارگردانی آیدا پناهنده  است که در آن به همراه پژمان بازغی، هدیه تهرانی، مریلا زارعی و پوریا رحیمی سام همبازی است.

او  درباره فعالیت‌های اخیر خود عنوان کرد: اخیرا بازی در فیلم سینمایی "عرق سرد" به کارگردانی سهیل بیرقی را به اتمام رساندم و مشغول گپ و گفت جهت توافق‌های اولیه برای حضور در پروژه جدید هستم.

زین العابدین ادامه داد: فیلم "اسرافیل" به کارگردانی آیدا پناهنده و فیلم سینمایی "آن‌ها" به کارگردانی احسان سلطانیان را برای اکران در گروه هنر و تجربه آماده اکران دارم و منتظر هستم تا این فیلم‌ها اکران شوند.

اسرافیل

هدی زین العابدین در نمایی از "اسرافیل"

وی با اشاره به این‌که شخصیت سارا در فیلم "اسرافیل" چندلایه است، گفت: نقش سارا در اسرافیل شخصیتی است که صاحب لایه‌های متعدد روحی و روانی است که با شیب ملایم فیلم‌نامه و ساختار کارگردان ابعاد مختلف شخصیت و پیچیدگی‌های آن رو نمایی می‌شود. سارا مثل میلیون‌ها نفر از دختران این دیار است. پُر از آرزوهاى محال و یأس‌هایى که از شرایط پیرامون و اجتماعى نشأت مى‌گیرد.

بازیگر "پایان خدمت " همچنین در پاسخ به این سؤال که کار بازی را از تلویزیون آغاز کرده اما چرا در این فضا حضور ندارد، بیان کرد: حضور من در تلویزیون منوط بر ایجاد شرایط مناسب است. من ترجیح می‌دهم در این فضا کم‌کار باشم، اما کار خوب انجام بدهم تا پرکار باشم ولی در کارهای متوسط و ضعیف کارکنم. اگر در تلویزیون کار خوبی ساخته شود و برای آن پیشنهاد داشته باشم حتماً استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این روزها سریال سازی رونق گرفته است، ولی امیدوارم بودجه اختصاص‌یافته به این پروژه‌ها به‌موقع تأمین شود، چراکه صرف هر فعلی از سه بخش تشکیل می‌شود، آغاز، انجام و پایان.

این بازیگر که پیش از حضور در عرصه بازی در فضا مدلینگ مشغول فعالیت بوده است، درباره ادامه کار در این فضا و همچنین وضعیت آن برای بازیگران اظهار کرد: طبیعتاً کار کردن در عرصه مد و مدلینگ محدودیت‌هایی برای بانوان و حتی آقایان دارد. این صنعت در کشور ما نوپاست و در حال برداشتن قدم‌های اولیه است و مصائب مختص به خودش را دارد، اما آینده خوبى را براى آن می‌بینم.