بازیگر معروف هالیوودی به ترامپ هشدار داد

جینفر لارنس که برای فیلم جدیدش «مادر!» در برنامه‌های افتتاحیه این فیلم شرکت می‌کند نشان داد تنها به فکر خودش نیست.

وی در گفتگویی با کانال ۴ بریتانیا در حالی که با شوخی صحبت می‌کرد، وقتی با سوالی درباره توفان ایرما مواجه شد برای لحظه‌ای بسیار جدی شد و گفت: نمی‌شود حس نکرد که مادر طبیعت دچار خشم و غضب شده است.

وی افزود: واقعا ترسناک است که بدانیم همانطور که علم ثابت کرده است، تغییرات آب و هوایی یکی از مسئولیت‌های انسان امروز است و ما باید به تلاش برای حفاظت از محیط زیست ادامه دهیم و تنها از طریق رای دادن نیست که باید صدایمان را به گوش همه برسانیم.

لارنس در فیلم جدید دارن آرنوفسکی با عنوان «مادر!» نقش اصلی را ایفا می‌کند. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز برای نخستین بار به نمایش درآمد و خاویر باردم، میشل فایفر، اد هریس و دامهال گلیسون دیگر بازیگران فیلم هستند.

گفتگوی لارنس بعد به ترامپ منعطف شد و همانطور که خیلی‌ها این روزها هشدار دادند، لارنس نیز درباره بی‌تفاوتی نسبت به تغییرات آب وهوایی هشدار داد و گفت: جهان در دوران ریاست جمهوری ترامپ خیلی ترسناک شده است.

او نسبت به نادیده گرفتن تغییرات آب و هوایی توسط ترامپ نیز هشدار داد. وی درباره آمریکا در سال ۲۰۱۷ نیز گفت: همه چیز واقعا دوقطبی و ناراحت کننده شده است. من چیزهای بدی در تلویزیون کشورم و درباره کشورم می‌بینم که مرا بیمار می‌کند.

وی افزود: اما درباره ترامپ گیج نیستم. فکر می‌کنم می‌دانم او دقیقا چیست.

این بازیگر از زمانی که ترامپ نامزد ریاست جمهوری شده بود صدای مخالفتش را بلند کرد و سال ۲۰۱۵ گفته بود اگر ترامپ رییس جمهور شود پایان دنیا فرا می‌رسد.