فرصت 5 روزه برای شرکت در جشنواره «سینماحقیقت»

شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» اظهار کرد: عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۵ مهرماه ۹۶ فرصت دارند که مشخصات جدیدترین آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir ثبت کرده و نسخه فیلم خود را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره «سینماحقیقت» به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول تحویل دهند که این مهلت تمدید نمی شود.

صفاجو افزود: اسامی فیلم‌های منتخب بخش «مسابقه ملی» جشنواره «سینماحقیقت» در ۲ گروه مستندهای کوتاه تا ۴۵ دقیقه و بلند بالای ۴۵ دقیقه در نیمه دوم آبان‌ماه اعلام می شود.

وی یادآور شد: فیلم‌های منتخب بخش «جایزه شهید آوینی» جشنواره «سینماحقیقت» که آثاری مستند با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوزه مقاومت هستند نیز در این مقطع زمانی معرفی می‌شوند.

مدیر روابط عمومی جشنواره «سینماحقیقت» در پایان تاکید کرد: کار انتخاب فیلم‌های بخش «مسابقه بین‌الملل» جشنواره رو به پایان است و به زودی اسامی آثار منتخب این بخش در سه گروه مستندهای کوتاه، نیمه‌بلند و بلند اعلام می شود.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در شهر تهران برگزار می کند.