تعارف های اینستاگرامی ساره بیات و بهرام رادان/عکس

به تازگی اکران مردمی فیلم زرد با هنرمندی ساره بیات، بهران رادان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار و چند تن دیگر از بازیگران با استبال زیادی از طرف تماشاگران انجام شد. فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه کنندگی کامران مجیدی که زندگی چند جوان را شرح می‌دهد.

این فیلم توانست با شرکت در بخش بین الملل فیلم هنر روسیه، دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را از آن خود کند و در جشنواره شانگهای نیز جایزه بهترین بازیگر زن و جایزه بزرگ هیات داوران را بدست آورد.

اکران مردمی این فیلم اما با تاریخ تولد ساره بیات، یکی از بازیگران نقش اصلی فیلم همزمانی داشت، موضوعی که عوامل فیلم ر ابر آن داشت تا با یک دورهمی کوچک تولد این خانم بازیگر را به او تبریک بگویند، تبریکی که البت هبا چاشنی کادوی ویژه بهرام رادان به خانم بیات همراه شد و شیرینی آن را برای ساره بیات دو چندان کرد؛ رادان جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال شانگهای را که به خانم بیات تعلق گرفته به او داد.

ساره بیات هم در پستی اینستاگرامی با تشکر ویژه از رادان، پاسخگوی این محبت همکار خود شد.

ساره بیات در اینستاگرام خود نوشت : " ممنونم از بهرام رادان عزیزم که در شب تولدم با رسوندن جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال شانگهاى به دستم، این روز رو برام به یاد موندنى کرد.

و چقدر از استقبال تون براى فیلم زرد خوشحالیم "

 

ساره بیات از رادان تشکر کرد + عکس