حضور آقای بازیگر در سریال مناسبتی/برخی از بازیگران ناپیدا شده‌اند

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کم‌کاری‌های خود در عرصه بازیگری نسبت به دهه قبل گفت: طی این سالها تولیدات کم شده بود و به تبع آن من هم کم پیدا بوده‌ام، البته برخی از همکاران من کلاً ناپیدا و بیکار شده بودند، باز خدا را شکر که من کم کار بوده ام.

وی درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری افزود: به تازگی بازی در سریال "گیله وا" به کارگردانی "اردلان عاشوری" را به پایان رسانده‌ام و هم اکنون در "دیلمان" استان گیلان هستم و در سریال جدید "فریدون حسن پور" به ایفای نقش می‌پردازم.

بازیگر سریال "روزگار قریب" درباره آخرین تجربه فریدون حسن‌پور ادامه داد: فیلمبرداری این سریال با نام موقت "مرد" در در قالب سی‌وشش قسمت آغاز شده و من در حال حاضر مشغول بازی در این پروژه و همکاری با کارگردان خوب سینما و تلویزیون ایران هستم.

وی از فعالیت همزمان در دو سریال خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر سریال "مرد" درگیر سریال "هشتاد و هفت متر" به کارگردانی "کیانوش عیاری" هستم و این دو کار را به صورت همزمان به جلو می‌برم.

بازیگر فیلم "خانه پدری" درباره تفاوت بازی‌ خود در آثار عیاری تصریح کرد: بازی من در سریال روزگار قریب مورد عنایت بسیاری از از دوستان قرار گرفت. بازی متفاوت یک بازیگر در بخش عمده وابسته به توانایی بازی گیری کارگردان است. به عنوان مثال من انتظارات کیانوش عیاری را از بازیگر می‌دانم و سعی می‌کنم آنها را بر آورده کنم. فریدون حسن پور هم در بازی بازیگران وسواس و توجه ویژه ای دارد.

 

مهران رجبی

وی در همین راستا ادامه داد: البته برخی کارگردان ها هم اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند و بازیگر را به حال خودش می‌گذراند که از نظر من خوب نیست. هر بازیگر به اندازه خود توانایی هایی دارد و این اتفاق در قبال کارگردانان هم صدق می‌کند و ممکن است یک کارگردان بازی بدی را از یک بازیگر بگیرد و نقش کلاً از دست برود.

رجبی با اشاره به مضمون سریال "87 متر" خاطرنشان کرد: در سریال روزگار قریب با توجه به زمان اثر که به تاریخ معاصر اشاره داشت، بازی در خور آن دوره و ادبیات بود اما در سریال جدید 87 متر، ادبیات و فضا کاملاً امروزی بوده و بازی من هم بسیار متفاوت از سایر آثار است. مطمئن باشید که این سریال به یکی از بهترین سریال های دهه اخیر مبدل خواهد شد زیرا امضای کیانوش عیاری پای آن خورده است.