«ارباب حلقه‌ها» آخر هفته روی آنتن شبکه 4

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که آخر هر هفته در قالب برنامه «گیشه» فیلم های سینمایی را پخش و تحلیل می کند برای 20 و 21 مهر ماه دو دو انیمیشن جذاب و دیدنی «ارباب حلقه ها» و «گربه ای در پاریس» را برای پخش «ارباب حلقه‌ها» پنجشنبه 20 مهر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

این فیلم در سال 1978 ساخته شد و انیمیشنی فانتزی و حادثه‌ای است که توسط رالف بکشی ساخته شده ‌است.این فیلم نامزد بهترین فیلم فانتزی از جشنواره فیلم‌های علمی و تخیلی و نامزد بهترین فیلم انیمشین از جشنواره گلدن گلوب بوده‌است.

در داستان فیلم «ارباب حلقه‌ها» آمده است: فرودو جوان که مسئول نگهداری از حلقه ایست که توسط ارباب سیاهی ساورون ساخته شده باید از میان لشکریان ساورون این حلقه را به محل ساخت برده و آنرا نابود کند. گاندالف جادوگر نیک سرشت میگوید اگر این حلقه بدست ساورون بیفتد اهریمن بر جهان حکومت خواهد کرد.در این سفر خطرناک چند دوست وفادار و چند شوالیه جنگ جو فرودو را همراهی میکنند...

انیمیشن «گربه‌ای در پاریس» محصول 2010 فرانسه به کارگردانی آلیان گاگنول و ژان لوپ فلیسیولی جمعه از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

این انیمیشن موفق به کسب نامزدی هشتاد و چهارمین دوره جشنواره اسکار برای بهترین فیلم پویانمایی شده است.داستان انیمیشن از آنجا شروع می‌شود که گربه‌ای، با دو خانواده در ارتباط است و این ارتباط سبب می‌شود که صاحب اصلی گربه که دختربچه‌ای است، در ماجرایی وارد شود که در گذشته پدرش و در حال مادرش نیز درگیر آن هستند...

برنامه «گیشه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.