روزهای پرکار خانم بازیگر/نقش‌های متفاوت در 2 اثر/عکس

الهه حصاری بازیگر سینما  که سال گذشته با فیلم «سوفی و دیوانه» در جشنواره فیلم فجر حضور یافت امسال تاکنون در 2 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، او درباره فعالیت‌های اخیرش و تمرکز بر سینما  گفت: تلاشم این است که نقش‌هایم با هم متفاوت باشد و خوشبختانه امسال این شرایط فراهم شد. تاکنون دو فیلم «هایلایت» و «بالن» تجربه کردم. 

وی درباره تفاوت نقش در این دوفیلم توضیح داد: فیلم «بالن» یک فیلم حادثه‌ای و پر اتفاق است که به نظرم بیننده با آن ارتباط خوبی برقرار می‌کند و امیدوارم بیننده از آن لذت ببرد زیرا تلاش گروه بر این بود که فضای خوبی را برای مخاطب فراهم کند. 

 

وی درباره انتخاب فیلمنامه «بالن» گفت:  دختری که در بالن به ایفای نقشش می‌پردازم تفاوت زیادی با دیگر نقش‌هایم دارد. این شخصیت یکی از شخصیت‌های اصلی است که  تفاوت زیادی با دیگر کارهایم دارد . 

بازیگر «سوفی و دیوانه» درباره تفاوت‌های این نقش گفت: من وارد جزئیات نمی‌توانم بشوم اما می توانم بگویم دختر خانه و خانواده نیست و به شدت اجتماعی است و شاید بتوانم بگویم که دختری است که با خیابان عجین تر است تا خانه و  خانواده اش. 

حصاری درباره «هایلایت» گفت: این فیلم درام عاشقانه متفاوتی است  که به نظرم یکی از کارهای متفاوت آقای نعیمی است. تهیه‌کننده فیلم ساسان سالور بود و فکر می کنم یکی از نقش های متفاوتی است که کار کردم و «هایلایت» جزء فیلم هایی است که دوستش دارم.

بازیگر نقش «داره صبح می‌شه»  درباره بازی‌اش در «هایلایت» گفت: در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کنم که درگیریک درام عاشقانه می شود و به همراه خواهرش قصه عاشقانه را جلو می برد. پیچیدگی‌های خاصی در قصه وجود دارد.

وی درباره حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم‌هایی که در آن‌ها فعالیت داشته گفت: هدف هر دو  کارگردان و عوامل سازنده حضور در جشنواره فیلم فجر است اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست امیدوارم این اتفاق رخ دهد. 

حصاری درباره پیشنهاد جدید گفت: فیلمنامه سینمایی دیگری را مطالعه کردم که یکی از نقش‌های فیلم را بازی می‌کنم. 

وی درباره حضور در سریال‌‌های تلویزیونی گفت: فیلمنامه‌هایی پیشنهاد شد اما قصد دارم امسال روی سینما متمرکز باشم. 

بنابراین گزارش، دو فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» ساخته مهدی کرم پور و «بازدم» ساخته آرش سنجابی را در نوبت اکران دارد.