«صبح بخیر ایران» با صدای گروه رستاک روی آنتن شبکه 1

برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک پخش می‌شود.

علی هنرور تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه اظهار داشت: سری جدید صبح بخیر ایران از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت.

او درباره آیتم‌های برنامه گفت: صبح بخیر ایران برنامه‌ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی خواهد بود. بنابراین همه آیتم‌های این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه‌ها نرویم و حاشیه سازی نکنیم.

وی تصریح کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور کار سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه‌های طولانی و گفتگو محور خسته کننده پرهیز خواهیم کرد.
 
تهیه کننده صبح بخیر ایران درخصوص بخش‌های مخنلف سری جدید این برنامه عنوان کرد: پزشکی، ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی، ادبی و فرهنگستان از جمله بخش‌های این برنامه هستند.
 
علی هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان می‌شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور از جمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت‌های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می‌شود.
 
اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش‌ها و آیتم‌های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام صبح بخیر ایران خوانده اند.
 
هنرور در پایان گفت: به مرور زمان و با اضافه شدن آیتم‌های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می‌پیوندند.
 
شایان ذکر است؛ صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۹ مهر پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می‌رود.