هومن حاجی عبدالهی از "پایتخت 5" تا "آهوی پیشونی سفید 2"/عکس

هومن حاجی عبدالهی بازیگر این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی است. علاوه بر این او به‌تازگی بازی در سریال "پایتخت 5" به کارگردانی سیروس مقدم را نیز به اتمام رسانده است.

او درباره فعالیت‌های خود گفت: من از اردیبهشت‌ماه سر ضبط سریال "پایتخت 5" بودم و این روند تا دو هفته پیش که کار در قائم‌شهر به اتمام رسید، ادامه داشت و قرار است، "پایتخت " یکی از سریال‌های نوروزی سال 97 تلویزیون باشد.

او ادامه داد: " پایتخت 5" هم در ادامه داستان قبلی زندگی خانواده نقی معمولی است و اتفاق‌هایی در این فصل رخ می‌دهد که در زندگی نقی معمولی بزرگ‌تر و جذاب‌تر است. رحمت هم در این میان حضور دارد و درروند قصه تأثیرگذار است. کار خوبی شده ولی به دلیل این‌که هنوز کار پخش و دیده نشده خیلی از آن تعریف نمی‌کنم و همه‌چیز را به نظر و سلیقه مخاطب واگذار می‌کنم. ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم که مردم کار خوب ببینند و از آن لذت ببرند، امیدوارم که کار در زمان مناسب پخش شود و مخاطبان و علاقه‌مندان به سریال "پایتخت " از دیدن آن لذت ببرند.

بازیگر سریال "علی‌البدل" در ادامه به حضورش در فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید" که ادامه‌ای است بر فیلم "اختاپوس " اشاره کرد و افزود: این فیلم در راستا و ادامه قسمت اول است و ازآنجایی‌که سر ضبط سریال بودم ابتدا قبول نکردم اما به لطف دوستان تا پایان کار من در این پروژه صبر کردند و من هم توانستم بلافاصله پس از پایان ضبط سریال به گروه تولید این فیلم بپیوندم. ازآنجایی‌که در قسمت اول شخصیت‌ها درآمده بود، باید حتماً خودمان حضور می‌یافتیم. به هر حال در قسمت اول روی کاراکترها کارکرده بودیم و می‌دانستیم که قصه به چه شکل است و تنها در قسمت دوم رنگ و آب بیشتری به کار دادیم.

 

آهوی پیشونی سفید

هومن حاجی عبدالهی و امیر غفارمنش در نمایی از فیلم "آهوی پیشونی سفید 2"

حاجی عبدالهی که در قسمت اول این فیلم در نقش روباه ظاهرشده بود، درباره کاراکتری که در قسمت دوم ایفا می‌کند، گفت: بر اساس اتفاقی روباه و گرگ داستان تغییر می‌کنند و به گاو و الاغ تبدیل می‌شوند که به نظر داستان شیرین‌تر شده و حضورشان پررنگ‌تر شده است؛ قسمت دوم این فیلم از موسیقی بیشتری بهره می‌گیرد و شادتر است. امیدوارم با اینکه فیلم برای کودک و نوجوان ساخته‌شده اما ابتدا بزرگ‌ترها ترغیب شوند بیایند و کار را ببینند و فرزندانشان را هم به سینما بیاورند. به نظرم در سینمای فقیر کودک و نوجوان اینکه فیلمی به دلیل استقبال مخاطبانش به ساخت قسمت‌های بعدی برسد، اتفاق فرخنده‌ای است و امید دارم که بچه‌ها بیایند و فیلم را ببینند و باعث رشد این سینما شوند.

وی بیان کرد: من و امیر غفار منش سعی کردیم کار را درست انجام دهیم و تلاشمان این بود که نقش خوب از آب درآید. اتفاق خوب در فصل اول شروع‌شده و گرگ و روباه قصه شخصیت‌های بامزه‌ای شدند که اتفاقاً شخصیت‌های کلیدی برای پیش برد قصه هم بودند. خود آقای هاشمی هم با نظرات ما موافق بود و سعی کرد کار را به سمتی ببرد که طول و عرض نقش‌ها بیشتر شود تا بار طنز و کمدی روی دوش روباه و گرگ قصه باشد. درمجموع تعامل خوبی با سید جواد هاشمی داریم و سال‌هاست که او را می‌شناسیم و تجربه خوبی هم باهم داشتیم.

صداپیشه عروسک "پنگول" درباره بازگشت به عرصه اجرا نیز اظهار کرد: هر موقع سرم خلوت شود به عرصه اجرا برمی‌گردم ولی فعلاً دغدغه اجرا ندارم، وضعیت کار، استراحت و زمانی که در کنار خانواده هستم در عرصه بازیگری برایم فراهم‌تر است و ترجیح می‌دهم در این عرصه فعالیت داشته باشم تا هر وقت دلم برای عرصه اجرا تنگ شد به آن فضا باز گردم.