تازه ترین خبرها از سریال «لحظه گرگ و میش»

مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما  درباره سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که مدتی ضبط آن متوقف شده بود، بیان کرد: ضبط و تصویربرداری این پروژه از سر گرفته شده است و عوامل به صورت شب‌کار مشغول فعالیت هستند. 

وی درباره این پروژه که در حال حاضر تهیه کننده ای ندارد، عنوان کرد: ما به دلایلی با حسین طاهری تهیه کننده این پروژه به توافق نرسیدیم و فعلا خود من روی امور مربوط به سریال نظارت می کنم. این پروژه درنهایت زیر نظر سیمافیلم است و تصمیم گرفته شد که برای پیشرفت کار فعلا به صورت پروژه ای امانی آن را جلو ببریم. 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره این پروژه و سختی های آن بیان کرد: این سریال دوره تاریخ معاصر را در برمی گیرد و طبیعتا سختی هایی برای طراحی صحنه و لوکیشن دارد چون بافت شهری تغییر کرده است و طراحی و اجرایی کردن لوکیشن و حتی صحنه و وسایل با مشکلاتی رو به روست.

وی در پایان به پروژه «بانوی عمارت» که توسط عزیزالله حمیدنژاد در حال کارگردانی است اشاره و عنوان کرد: این مجموعه که در حال حاضر در کاشان در حال تصویربرداری است دوره قاجار را به تصویر می کشد و یک سریال تاریخی است که آن هم سختی های خود را دارد.