«ننه کاراته» در بازار کتاب

سیروس همتی درباره فعالیت های این روزها خود در عرصه تئاتر کتاب گفت: مجموعه داستان «ننه کاراته» به عنوان اولین مجموعه داستان من که دارای ۸ داستان طنز است توسط انتشارات نیستان چاپ و در بازار کتاب عرضه شد و شاید در آینده داستان های این مجموعه را به نمایشنامه تبدیل کنم.

وی ادامه داد: همچنین در حال نگارش نمایشنامه ای جدید با نام موقت «تردست» هستم.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر با اشاره به نمایشنامه خوانی «فیش آباد» که در مجموعه تئاتر شهر انجام شد، اظهار کرد: قرار است با حمایت بنیاد روایت فتح و اداره کل هنرهای نمایشی نمایشنامه «فیش آباد» را در مجموعه تئاتر شهر یا تالار حافظ به صحنه ببریم. البته در صورت امکان این اجرا در سال جاری به صحنه می رود.

همتی که در حال حاضر در نقش «شیخ مقصود» در نمایش «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به ایفای نقش می پردازد، درباره نقش خود توضیح داد: به نظر من «شیخ مقصود» یکی از بهترین نقش هایی است که تا به حال بازی کردم. این نقش از متن گرفته تا جنس بازی، شخصیت پردازی در متن، تلاشی که برای رسیدن به آن انجام دادم و همچنین لباس و گریم برای من بی نظیر بود.

وی در پایان یادآور شد: من برای رسیدن به نقش خود سعی کردم به شخصیت «قاضی شارع» در مجموعه تلویزیونی «سربداران» نزدیک شوم. البته نگاهی به نقش های دیگر هم داشتم ولی در کل نقش «شیخ مقصود» متفاوت از آن نقش ها است.