ساخت یک سریال با بازیگران فرانسوی و ایتالیایی

هومن کبیری تهیه‌کننده، این روزها دو سریال یکی برای شبکه پنج سیما و دیگری برای شبکه نمایش خانگی در دست دارد.

او درباره فعالیت‌های خود گفت: "گرانباری" را قرار است احسان عبدی پور کارگردانی کند. این سریال لایه‌هایی از زندگی عده‌ای دختر و پسر دانشجوی خارجی است که برای تحصیل به ایران می‌آیند.

کبیری ادامه داد: "گرانباری" به‌نوعی به مهاجرت معکوس می‌پردازد. این سریال اصلاً متمرکز بر ادبیات فارسی و مهاجرت نیست بلکه قصه‌هایی از مهاجران آلمانی، ژاپنی، فرانسوی و... را روایت می کند.

این تهیه‌کننده افزود: در حال حاضر پیش‌تولید سریال در پاریس آغاز شده و هنوز به تهران نرسیده است. بخشی از بازیگران این سریال هم از بازیگران تئاتر فرانسه و ایتالیا هستند و فعلاً تمرکز ما در آنجاست.

کبیری درباره تعداد قسمت‌های این سریال و زمان پخش آن بیان کرد: پخش سریال خارج از حیطه اختیار ماست، اما احتمالاً برای پاییز سال آینده در نظر گرفته شود. در حال حاضر این سریال برای پخش در 32 قسمت در نظر گرفته‌شده است ولی با قوی شدن بخش ایرانی و بازیگران آن شاید تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند.

وی همچنین درباره همکاری با سازندگان سریال "عاشقانه " برای فصل دوم آن نیز اظهار کرد: ساخت فصل دوم "عاشقانه" از سوی ما منتفی است و در حال حاضر درگیر دو سریال "گرانباری " و "شوهر آهو خانم " هستم که این سریال برای شبکه نمایش خانگی در مرحله موافقت اصولی و نگارش قرار دارد.