بهره برداری از 10 سالن سینمایی باغ کتاب

جعفری مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری با بیان اینکه فردا روز شهر است و شهردار تهران دیداری با سفرای کشورهای مختلف خواهد داشت، گفت: این دیدار در سالن اصلی سینمای باغ کتاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سرانجام 10 سالن سینمای مجموعه باغ کتاب، گفت: مجموعه‌های سینمایی آماده است اما باید کاملا تجهیز شود و به نظر می‌رسد تا پایان ماه صفر این مهم محقق شده و پس از ماه صفر شاهد بهره‌برداری از این 10 سینما باشیم.

وی با بیان اینکه با افتتاح 10 سینمای باغ کتاب 1100 صندلی به ظرفیت سینماهای پایتخت اضافه می‌شود، گفت: پروژه باغ کتاب مجموعه‌ای از تفریحات فرهنگی خانواده‌ها را در بر دارد. به گونه‌ای که هر خانواده می‌تواند با استفاده از باغ کتاب از برنامه‌هایی با محتوای بالای فرهنگی استفاده کند.

جعفری همچنین از ایجاد کارگروه نظام نامه فنی اجتماعی در شهرداری تهران با مسئولیت وی خبر داد و به ایسنا گفت: یکی از اقدامات برای ارتقاء کیفیت و مدیریت بهره‌برداری مراکز فرهنگی علاوه بر توسعه زیرساختی این مراکز آن است که از لحاظ فرهنگی نیز غنی باشد که در این راستا آئین‌نامه و دستورالعملی برای انتخاب پیمانکاران فرهنگی در نظر گرفته شده است که این مهم در همه برنامه‌های شهرداری دیده شود.