«روزهای بهتر» با «کهنه سرباز» به شبکه 1 می آید

«کهنه سرباز» نام اپیزود جدید از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محمودزاده است که پخش آن از جمعه ۱۲ آبان آغاز می شود.

«کهنه سرباز» قصه مهر ناگسستنی جمع خانواده است حتی پس از کوران حوادث و مصائب. قصه عبور از تیرگی و رسیدن به روشنایی و گشایش؛ قصه سربازی است که ایثار را پس از جنگ حالا در دشت و کوهستان تکرار می‌کند.

پرویز فلاحی‌پور، رزیتا غفاری، حمید ابراهیمی، مجید پتکی، سیامک ادیب، علیرضا عباسی، احمدرضا اسعدی و حدیث نیکرو از بازیگران اپیزود «کهنه سرباز» هستند. این اپیزود شش قسمتی در لاهیجان، سیاهکل و تهران تصویربرداری شده است.

امشب ۱۰ آبان قسمت پایانی اپیزود «تنها درتهران» به کارگردانی نوید میهن دوست پخش خواهد شد. «شاهد» به کارگردانی محمد کرمانشاهی نام اپیزود بعدی از مجموعه «روزهای بهتر» است که پس از «کهنه سرباز» روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

عوامل تولیدکننده این قصه عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز مهسا فتحعلی، مدیر تصویربرداری جلال زارع، مدیر تولید حسین پورکیانی، طراح صحنه حسین مجد، طراح لباس حمیده رسولی، صدابردار هادی معنوی‌نژاد، طراح گریم داریوش صالحیان، مدیران تدارکات حمید برزویی، محمدعلی صادق حسنی، تدوین نوید توحیدی، منشی صحنه سمانه واعظی و عکاس: امیر جمال پور.

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه‌کنندگی احمد زالی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما است که از جمعه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه پخش می شود.